ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: اپلیکیشن های سازنده والپیپر در پلتفرم های مختلف

پیدا کردن عکس برای استفاده به عنوان پس زمینه موبایل کار چندان سختی نیست؛ با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید به میلیون ها نتیجه در مورد سوژه جستجو شده تان برسید. اما برخی افراد خلاق ترجیح ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

پیدا کردن عکس برای استفاده به عنوان پس زمینه موبایل کار چندان سختی نیست؛ با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید به میلیون ها نتیجه در مورد سوژه جستجو شده تان برسید.

اما برخی افراد خلاق ترجیح می دهند تا به جای دانلود تصاویر، دست به کار شده و خودشان آنها را طراحی کنند. در جعبه ابزار این هفته به چنین اپلیکیشن هایی پرداخته ایم؛ ابزارهایی که امکان خلق بی نهایت والپیپر مفهومی را برایتان مهیا کرده اند.

در ادامه با دیجیاتو و جعبه ابزار این هفته همراه باشید. 

Tapet

Tapet 1

بدون شک Tapet بهترین اپلیکیشن والپیپرسازی است که تاکنون به اندروید پا گذاشته. از والپیپرهای متریال گرفته تا تصاویر مفهومی و چند ضلعی، همه را می توانید در رزولوشن بالا و به رایگان با این اپلیکیشن ایجاد نمایید.

Tapet به صورت خودکار، سایز صفحه نمایش را تشخیص می دهد تا با ساخت والپیپر در آن، احتیاجی به تغییر ابعاد فایل خروجی نداشته باشید. ساخت والپیپر هم در آن آسان است: می توانید کارتان را با یک الگوی تصادفی آغاز کنید، یا اینکه با استفاده از ابزارهای قسمت Pattern Manager کار را از صفر و یک صفحه سفید آغاز کرده تا دقیقا به همان رنگ، فرم و بافتی که در ذهن دارید دست پیدا کنید.

Tapet - Infinite Wallpapers

Tapet - Infinite Wallpapers

سازنده: SharpRegion قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.4 مگابایت زبان:

FreshCoat Wallpaper Creator

Freshcoat 1

والپیپرهای FreshCoat تنوع خارق العاده تصاویر Tapet را ندارند، اما برای طراحی والپیپرهای تک رنگ بهترین گزینه ای است که در اندروید می توان به آن مراجعه کرد.

توسعه دهنده این اپ به انتخاب رنگ والپیپرها توجه ویژه ای داشته، بنابراین میلیون ها رنگ را در غالب کدهای RGB و HEX در اختیارتان می گذارد تا دقیقا به نتیجه دلخواهتان برسید. ضمنا از تصاویر دوربین، مثل ابزار قطره چکان نرم افزارهای ویرایشی استفاده می کند تا بتوانید به عنوان مثال، از قاب رنگی موبایلتان عکس بگیرید تا والپیپرتان را با رنگ آن ست کنید.

استفاده از تصاویر گالری برای ساخت والپیپر، وجود افکت های مختلف و همچنین ساخت تصاویر پس زمینه متریال از دیگر امکانات این اپ خوب اندرویدی محسوب می شوند.

FreshCoat Wallpaper Creator

FreshCoat Wallpaper Creator

سازنده: Kirch Development قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 28 مگابایت زبان:

Transparent Tiles Maker

Transparent Tiles Maker 1

کاشی های زنده ویندوزفون، پتانسیل شخصی سازی فوق العاده بالایی دارند و اپلیکیشن Transparent Tiles Maker، ابزارهای خوبی برای این کار در اختیارتان قرار می دهد.

با این اپ می توانید از تصاویر حافظه موبایل، یک والپیپر شفاف از کاشی های زنده برای صفحه استارت ویندوزفون بسازید. کاشی ها را می توانید در سه حالت Iconic، Flip و Cycle خلق کنید.

ضمنا هر کدام از کاشی ها را می توانید به طور جداگانه شخصی سازی کنید؛ مثلا روی آنها یک آیکن یا تصویر ویژه بیندازید یا اینکه متن خاصی را برایش در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که برای اجرای این اپ، به نسخه 8.1 ویندوزفون و بالاتر احتیاج خواهید داشت.

Transparent Tiles Maker

Transparent Tiles Maker

سازنده: borneo mobile قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 10.7 مگابایت زبان:

Deko

Deko 1

تنوع تصاویری که می توان با Deko آفرید آنقدر بالاست که تا ابد از آن دلزده نشوید. با این اپلیکیشن انحصاری iOS هم می توان با استفاده از الگوهای از پیش تعیین شده، میلیون ها والپیپر جذاب و متفاوت طراحی کرد.

نکته بسیار خوب در مورد دکو اینجاست که الگوهایش قابل انتقالند؛ یعنی می توانید طرح خام والپیپر را با دکو طراحی کرده و برای ویرایش بیشتر، ادامه کار را در اپلیکیشن های دیگر پیگیری کنید.

انتخاب الگوی طراحی در دکو با سوایپ انجام می گیرد. با سوایپ به چپ و راست، الگویی جدید با المان هایی متفاوت برایتان به نمایش درخواهد آمد که می توانید از آن بی نهایت والپیپر منحصر به فرد را ایجاد کنید.

Deko

Deko

سازنده: Aero Deko قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 12.9 مگابایت زبان:

Hand Drawn Designs Builder

Hand Drawn 1

Hand Drawn Designs Builder در اصل یک اپلیکیشن طراحی لوگو است، اما از خروجی های آن می توان به عنوان تصویر پس زمینه آیفون و آیپد بهره گرفت.

با انتخاب یک عکس از گالری به عنوان پس زمینه کار، حالا می توانید از میان هزاران قالب و شکل آماده (که اکثرا با دست طراحی شده اند) یکی را برگزینید، رویش با قلم نقاشی کنید و یا نوشته ای را به آن بیفزایید.

در نهایت می توانید از این طرح دست ساز به عنوان والپیپر iOS استفاده کنید. این اپلیکیشن را می توانید با قیمت 1.99 دلار از آیتونز خریداری نمایید.

Hand Drawn Designs Builder Kit DIY

Hand Drawn Designs Builder Kit DIY

سازنده: HATHAZ Szolgaltato قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 76 مگابایت زبان:

پیش از این در همین زمینه، اپلیکیشن های دیگری همچون Polygen و Retrofit را به شما معرفی کرده بودیم که بد نیست گوشه چشمی هم به آنها داشته باشید. شما از چه اپلیکیشن هایی برای ایجاد والپیپرهای شخصی استفاده می کنید؟ با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمد
    محمد | ۴ مهر ۱۳۹۴

    لطفا اپلیکیشن هایی رو معرفی کنید که تو ایران قابل دانلود باشه

  • vop
    vop | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    taped خوبه ولی اگه بخوای تا استفاده از طرح های خوبش و کنترل رنگ ها رو داشته باشی باید پرو بشی یعنی پرداخت درون برنامه ای داره

  • Tapet
    Tapet | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    بازم ایده از زومیت گرفتی دیجیاتو. :|

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    والپیپر تو این چند روز فقط والپیپر های اختصاصی کنفرانس فردا! :D

مطالب پیشنهادی