ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دعوت نامه های HTC به رونمایی از دو تلفن همراه در اوایل مهر ماه اشاره دارد

هفته گذشته، HTC از عرضه ی یک تلفن همراه جذاب خبر داد. سرنخ ها نهایتا به HTC One A9 Aero ختم می شود، دستگاهی میان رده که اگرچه قدرت پردازشی بالایی ندارد اما گویا طراحی آن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

هفته گذشته، HTC از عرضه ی یک تلفن همراه جذاب خبر داد. سرنخ ها نهایتا به HTC One A9 Aero ختم می شود، دستگاهی میان رده که اگرچه قدرت پردازشی بالایی ندارد اما گویا طراحی آن بسیار قابل توجه است. ۲۴ ساعت از رونمایی Desire 728 نگذشته بود که HTC به ارسال دعوت نامه هایی برای رونمایی از اسمارت فون (یا شاید اسمارت فون های) بعدی اقدام کرد.

دعوت نامه ای که تصویر آن را در بالا می بینید با جمله ی «بهترین های دنیا، بهترین ها را ملاقات می کنند» به این مسئله اشاره دارد که احتمالا شاهد رونمایی از دو تلفن همراه از سوی HTC هستیم، آن هم دو تلفن پرچمدار که مسلما یکی از این دستگاه ها HTC One A9/Aero نام دارد.

براساس شایعات پیشین، Aero با پردازنده ده هسته ای MediaTek Helio X20، نمایشگر QHD، چهار گیگابایت رم و قابلیت تصویر برداری به صورت RAW عرضه می شود. اما دستگاه دوم یا یک HTC Butterfly دیگر خواهد بود که هدف آن بازار کشور ژاپن است، یا تلفنی دیگر از خانواده One M9.

این رویداد در تاریع ۲۹ سپتامبر برابر با ۷ مهر ماه برگزار خواهد شد. بنابراین تا زمان رونمایی از تلفن های جدیدی این کمپانی تایوانی هنوز ۳ هفته فرصت باقی مانده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • محمدرضا
    محمدرضا | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    وای که اگه بیاد چی میشه!انتقام ام۹میگیره.نوت۵وآیفون۶اس که ازهمین الان شکست خوردن موند اکسپریازد۵پرمیوم که واقعا گوشی خوبیه.امیدوارم اینو هم پشت سربزاره.فقط کاش زیاد تبلیغ کنه که موفقیتش بدون تبلیغ ممکن نیست.لحظه ایکه وارد بازارایران بشه میخرمش

    • ناشناس
      ناشناس | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

      خیال پردازی نکن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی