ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و تسریع روند بهینه سازی اسنپدراگون ۸۲۰ با هدف به کارگیری آن در گلکسی اس ۷ [شایعه]

چند هفته پیش شاهد انتشار گزارش هایی از جانب منابع کره ای بودیم که در آنها آمده بود سامسونگ بنا دارد گلکسی اس ۷ را در دو نسخه به تولید برساند که یک نسخه مجهز ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

چند هفته پیش شاهد انتشار گزارش هایی از جانب منابع کره ای بودیم که در آنها آمده بود سامسونگ بنا دارد گلکسی اس ۷ را در دو نسخه به تولید برساند که یک نسخه مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود و نمونه ی دیگر نیز از سیستم-روی-چیپ جانشین اگزینوس ۷۴۲۰ بهره خواهد برد.

اکنون و در همین راستا شایعه تازه ای به بیرون درز یافته که مطابق آن ذکر می گردد کمپانی کره ای نفرات بیشتری را به تیم مهندسین اش افزوده تا این افراد به شکل سریع تری روند بهینه سازی اسنپدراگون ۸۲۰ را پیش برده و آن را هر چه زودتر آماده ی به کارگیری در پرچمدار کهکشانی بعدی نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس جزئیات تازه ای که حالا در اختیار داریم، ظاهراً سامسونگ اولین کمپانی بوده که به نمونه های آزمایشی چیپست برتر و آتی کوالکام دسترسی داشته و روند توسعه ای که اکنون اتخاذ کرده به نظر می آید رابطه ای دو طرفه را رقم می زند.

هر چند هنوز هیچ چیز قطعی نیست و تنها یک فرضیه در میان است، اما شواهد نشان می دهند غول تکنولوژی کره ای با همتای آمریکایی خود کنار آمده و پذیرفته تا چیپست های آن را در یکی از ارزشمند ترین محصولاتش به کار بندد و در عوض مسئولیت تولید اسنپدراگون ۸۲۰ را بر مبنای فناوری ۱۴ نانومتری FinFET عهده دار شده.

بعد از ناکامی بزرگ اسنپدراگون ۸۱۰ حالا مدلی که شماره ۸۲۰ در کنار نامش رویت می شود اصلی ترین امید کوالکام برای بازیابی خودش در بازار محسوب می گردد.

اگرچه هنوز این چیپست ساز جزئیات نهایی محصول را به صورت کامل فاش نکرده و تنها به ذکر میزان افزایش کارایی و حضور پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ بسنده نموده ولی به یقین با ارائه اطلاعات بیشتر شانس اینکه سایر نام های بزرگ هم بخواهند محصولاتی بر همین مبنا تولید نمایند زیادتر خواهد شد و البته حضور اسنپدراگون ۸۲۰ در گلکسی اس ۷ خودش سبب پدید آمدن اطمینان در دیگر کمپانی ها می گردد.

فعلا باید منتظر ماند و دید آیا عاقبت شایعه همکاری مجدد سامسونگ و کوالکام واقعیت پیدا می کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم
    BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    اصن یه سری ما فوق ترول وجود دارن تو ایران .
    اگر کوالکام 810 رو تولید نمیکرد واقعا چه لکه ای تو کارنامش میشد پیدا کرد.
    این مورد یه استثنا بود حالا یه سری بازار یاب ریختن تو سایت چون سامسونگ پردازنده تولید میکنه از این موقعیت سو استفاده میکنن که بکوبن کوالکام رو .(بعضیا واقعا طرفدارن با اونا نیست منظورم)

  • Saeed-nz
    Saeed-nz | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    یه شرکت چقدر میتونه بدبخت باشه تا دیروز داشت تبلیغات منفی میکرد که این بدرد نمیخوره مال ما بهتره،حالا که دید هر سری گند میزنه، اس۴ که داغ میکرد بخاری بود،اس ۵ آش،غال ترین پرچمدار همش هنگ و لگ،اس ۶ مزخرف نوت ۵ مزخرف دوتاشون مشکل مدیریت رم
    تو اگه میتونی بهینه کنی برو اگزینوستو بهینه کن،حالا که دیده خودش هیچ پخی نیست اومده بگه اره این پردازنده بهینه شده ماست با بقیه فرق داره مال ما بنچمارکش بالاتره
    طرف با این همه ادعا(فقط ادعا دروغ) در مورد سود فروش حالا داره دست و پا میزنه نیروهاشو اخراج میکنه
    کجان ترولایی که میگفتن اگزینوس بهتره،اگه بهتر بود جرا برگشتن طرف کوالکوم؟ یعنی کارش لاف زدن و جو دادن الکیه هیجیم نیست

    • امین
      امین | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

      حالت خوبه داداش؟؟ چقده ناراحتی از سامسونگ ها خخخخخخخ
      شما اشتباه خوندی.سامسونگ اول کار گفت اسنپ 810 بده و اخرشم دیدی که اکثر شرکتایی که از اسنپ 810 استفاده کردن با مشکل داغ شدن مواجه شدن. ولی برعکس سامسونگ تو اس شش از پردازنده خودش استفاده کرد و موفق بود. وقتی 820 اومد گفت که تست میکنه اگه خوب بو استفاده میکنه.

  • kiarash16
    kiarash16 | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    "پذیرفته تا چیپست های آن را در یکی از ارزشمند ترین محصولاتش به کار بندد و در عوض مسئولیت تولید اسنپدراگون ۸۲۰ را بر مبنای فناوری ۱۴ نانومتری FinFET عهده دار شده"

    چی بگم، معامله کردن دیگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی