ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

میاموتو ساخت پیکمین ۴ را تایید کرد

شیگرو میاموتو، خالق ماریو و مدیر عامل موقت نینتندو در گفتگویی با وبسایت یوروگیمر، از ساخت پیکمین ۴ پرده برداشت و ساخت آن را در مراحل پایانی اعلام کرد. نینتندو نیز پس از اعلام این ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

شیگرو میاموتو، خالق ماریو و مدیر عامل موقت نینتندو در گفتگویی با وبسایت یوروگیمر، از ساخت پیکمین ۴ پرده برداشت و ساخت آن را در مراحل پایانی اعلام کرد. نینتندو نیز پس از اعلام این خبر در بیانیه ای ساخت بازی را با به کار بردن عبارت «در دست توسعه» تایید نمود.

Pikmin 3 که در ابتدا قرار بود به عنوان بازی لانچ، در سال ۲۰۱۲ برای Wii U عرضه شود، با یک سال تاخیر به ۲۰۱۳ موکول شد. در نهایت بازی توانست بازخورد خوبی از سوی منتقدین و دارندگان کنسول Wii U دریافت کند. همین مسئله سبب شد تا میاموتو بخواهد با به کار گیری کنترلر منحصر به فرد Wii U، نسخه بعدی را نیز بسازد.

البته جز تایید خبر و رو به پایان خواندن پروژه، نینتندو و میاموتو جزئیات بیشتری در اختیار نگذاشتند اما لازم است که به رونمایی از NX در سال ۲۰۱۶ توجه ویژه ای داشته باشیم. نینتندو قرار است سال آینده کنسول جدید خود را معرفی کند و Pikmin 4 می تواند یکی از مهره های اصلی آن باشد.

میاموتو در ارتباط با Super Mario Galaxy 3 هم نظرات جالبی دارد. وی ساخت این بازی را دور از امکان نمی داند اما قطعا شاهد عرضه ی آن روی Wii U نخواهیم بود. با این تفاسیر می توان برداشت کرد که نینتندو نهایتا تا یک الی دو سال آینده قصد حمایت از Wii U را خواهد داشت و پس از آن باید چشم به NX بدوزیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی