ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 6 اس پلاس رسماً معرفی شد

یک آیفون جدید معرفی شده و به یقین در کنارش می بایست از یک نسخه ی پلاس نیز رونمایی گردد. تیم کوک پس از اینکه قدری به مباحث مرتبط به رشد فروش آیفون و موفقیت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۳:۲۲

یک آیفون جدید معرفی شده و به یقین در کنارش می بایست از یک نسخه ی پلاس نیز رونمایی گردد. تیم کوک پس از اینکه قدری به مباحث مرتبط به رشد فروش آیفون و موفقیت آن در چین پرداخت و آمار و ارقامی را در این رابطه مطرح نمود، نسل جدید اسمارت فون کمپانی متبوعش را با نام «آیفون ۶ اس» معرفی کرد و گفت "این پیشرفته ترین تلفن هوشمند حال حاضر جهان به حساب می آید و همه چیز آن تغییر کرده".

آیفون ۶ اس پلاس کماکان از نمایشگری ۵.۵ اینچی بهره می برد که حالا سطح آن را شیشه ای مستحکم تر پوشانده و اپل این شیشه را مقاوم ترین نمونه ی فعلی موجود در صنعت اسمارت فون ها می داند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دیوایس مورد بحث فناوری با عنوان تاچ سه بعدی را نیز به خدمت گرفته که نوعی از تکنولوژی فورس تاچ که پیش از این در اپل واچ و تاچ پد های مک بوک ها شاهدش بودیم را در اختیار کاربر قرار می دهد.

شما می توانید از تاچ سه بعدی برای انداختن نیم نگاهی به محتوی در اپ ها استفاده کنید، برای مثال اگر انگشت تان را روی یک پیغام در اپ ایمیل نگه دارید قدری از متن اش به نمایش در می آید و اگر قدری بیشتر و طولانی تر به صفحه نمایش فشار وارد کنید آن ایمیل برایتان باز می شود.

در درون رابط کاربری iOS و همچنین سایر اپها نیز مقدار فشاری که وارد می نمایید منجر به اتفاقات مختلفی می گردد و قادر خواهید بود میانبرهای مختلفی را اجرایی کنید و یا به شیوه هایی گوناگون به تعامل با موبایل تان بپردازید. خصوصاً هم اکنون اپ های پیش فرض اپل گزینه های زیادتری را برای به نمایش درآوردن قابلیت های مختلف تکنولوژی یاد شده در خود جای داده اند.

dsc2321-1

آیفون ۶ اس پلاس با یک پردازنده ی جدید همراه شده که A9 نام دارد و وعده داده می شود که ۷۰ درصد سریعتر از نمونه ی پیشین خود یعنی A8‌ی باشد که در آیفون ۶ حاضر است. همچنین پردازنده ی مذکور باید ۹۰ درصد کارایی گرافیکی بهتری را فراهم کند. از یاد نبریم که چیپ کمک پردازشی M9‌ نیز برای اولین بار در دل سیستم-روی-چیپ A9 تعبیه گشته.

نسخه ی بزرگتر و جدید اسمارت فون اهالی کوپرتینو با رنگ جدید رز گلد نیز به بازار می آید و اپل می گوید در ساخت بدنه اش از آلیاژی اختصاصی و بسیار قوی استفاده کرده تا دیگر خبری از بحث های مرتبط به خم شدن نباشد.

هر دو مدل آیفون ۶ اس به دوربین جدید و ۱۲ مگاپیکسلی iSight مجهزند. فیل شیلر در حین معرفی این دوربین اظهار داشت ما نمی خواستیم صرفاً عدد مربوط به پیکسل ها را بالا ببریم و قصد داشتیم مطمئن شویم کیفیت تصاویر به شکل واضحی بیشتر خواهند شد.

شلیر سپس عکس هایی که توسط دوربین مورد اشاره تهیه گشته بودند را نشان داد تا معلوم شود هنوز هم تصاویر به ثبت رسیده توسط آیفون مطلوب هستند و در نهایت نیز از توانایی آن در گرفتن ویدئوهای 4K سخن گفت.

اپل ویژگی جدیدی با نام Live Photos یا تصاویر زنده نیز توسعه داده. بر اساس ویژگی مذکور وقتی شما از تاچ سه بعدی استفاده می کنید و روی یک تصویر فشار وارد می آورید ویدئویی کوتاه به همراه صدا نمایش داده می شود. این ویدئو با ثبت ۱.۵ ثانیه پیش و پس از فشردن شاتر تهیه گشته.

البته از نظر فنی چیزی که مشاهده می نمایید ویدئو نیست و تصاویری هستند که قبل و بعد از تهیه تصویر اصلی با تمام کیفیت ممکنه ثبت و ضبط شده اند. عکس های زنده یا Live Photos در کامپیوترهای مک مجهز به سیستم عامل El Capitan، سایر ابزارهای مبتنی بر iOS و حتی اپل واچ هم در دسترس خواهند بود.

آیفون ۶ اس پلاس ۱۶ گیگابایتی با قرار داد دو ساله اپراتورهای مخابراتی ۲۹۹ دلار قیمت گذاری شده و بدین ترتیب ۱۰۰ دلار گران تر از مدل دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی خواهد بود و برای نمونه های دارای حافظه بیشتر هم همین بازه افزایش رقم حفظ گشته.

لذا خرید آیفون ۶ اس پلاس ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی هر یک به ترتیب ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار هزینه در پی خواهند داشت (البته تحت قرارداد مخابراتی). ثبت پیش سفارش برای این محصول از ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) آغاز می شود و در ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) نیز رسماً در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

dsc2338-1

dsc2347-1

dsc2354-1

dsc2362-1

dsc2367-1

dsc2368-1

dsc2371-1

dsc2374-1

dsc2376-1

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • mehrdad
    mehrdad | ۸ مهر ۱۳۹۴

    سلام چرا سایت دیگه اپدیت نمیشه ؟ :|

  • sasan3
    sasan3 | ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

    برادران يكي خواهشاً بگه اين گوشي باios9 يا ٨.٤.١اومده و جيلبريك نميشع من يكم آروم بشم

  • Amirabas.sH
    Amirabas.sH | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    اقا این گوشی واقعا خوبه ولی منی ک نوت 4 دارم دلیلی نداره واسه این پول بدم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی