ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریموت کنترل جدید Apple TV معرفی شد؛ با پشتیبانی از سیری و مجهز به تاچ پد لمسی

اپل لحظاتی پیش سرانجام نسخه تازه Apple TV را رونمایی کرد، محصولی که سالها از ارائه آخرین نسخه آن می گذشت. ریموت این دستگاه اما حتی عمری بیشتر از خودش داشت و نسل های بیشتری بود ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۲:۵۴

اپل لحظاتی پیش سرانجام نسخه تازه Apple TV را رونمایی کرد، محصولی که سالها از ارائه آخرین نسخه آن می گذشت.

ریموت این دستگاه اما حتی عمری بیشتر از خودش داشت و نسل های بیشتری بود که هیچ بهبودی در آن اعمال نشده بود، موردی که امشب سرانجام تغییر کرد.

ریموت Apple TV جدید علاوه بر پشتیبانی از Siri و قابلیت تشخیص حرکت، به یک بخش شیشه ای و لمسی نیز مجهز است که کاربر بیشتر عملکردهای دستگاه را با استفاده از آن کنترل خواهد کرد.

این ریموت علاوه بر این، قابلیت استفاده به عنوان کنترلر بازی را نیز داراست و کاربر برای این منظور می تواند ریموت را به شکل افقی در دست گرفته و به انجام بازی از طریق آن بپردازد.

در طراحی این دکمه جدید هنوز هم شاهد وجود دکمه های Menu، Play/Pause و صدا هستیم، اما این بار دیگر خبری از دکمه های چپ و راست وجود ندارد و عملکردهای آنها به بخش لمسی سپرده شده است.

Apple TV جدید همچنین با پشتیبانی از فناوری HDMI-CEC امکان کنترل بسیاری از تلویزیون های موجود در بازار را از طریق درگاه HDMI داراست.

گفتنیست به دلیل اینکه ریموت تازه به جای اشعه مادون قرمز بر مبنای بلوتوث ۴.۰ ساخته شده، امکان کنترل Apple TV از طریق آن در هر زاویه ای وجود دارد و لزومی نیست که حتما ریموت به دستگاه دید مستقیم داشته باشد.

مقایسه قابلیت های ریموت تازه با مدل پیشین نشان دهنده امکانات گسترده و متنوع نمونه جدید است، برخلاف مدل قبلی که کاربر با استفاده از آن تنها قادر بود به ساده ترین شکل ممکن و با چند کلید جهت جهت دار، دستگاه را کنترل کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    کاش ریموتش با مک بوک هم سینک بشه و بشه ازش تو ارائه ها به عنوان اسلاید چنجر استفاده کرد، خیلی باحال میشه چون یه اسلاید چنجر خوب تو بازار ۶۰-۷۰ پامون آب می خوره، اینجوری یک تیر و دو نشان میشه...

  • mehti
    mehti | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    ایول بابا. چقد باحاله

مطالب پیشنهادی