ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت خرید پلتفرم امنیتی Adallom را تایید کرد

مایکروسافت امروز خبر از جدیدترین خرید بزرگ خود داد. نادلا باز هم به سراغ یک استارتاپ دیگر رفته و تلاش می کند تا پایه های جهان ابری شرکتش را مستحکم تر از پیش نماید. بر اساس ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

مایکروسافت امروز خبر از جدیدترین خرید بزرگ خود داد. نادلا باز هم به سراغ یک استارتاپ دیگر رفته و تلاش می کند تا پایه های جهان ابری شرکتش را مستحکم تر از پیش نماید.

بر اساس خبر منتشر شده در وبلاگ رسمی شرکت یاد شده، استارتاپ Adallom اکنون متعلق به مایکروسافت است. Adallom در واقع یک پلتفرم برای پایش و مدیریت فضای ابریست که می تواند آسیب پذیری های پلتفرم های ابری را مشخص نماید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

حدودا دو ماه پیش، شایعه این خرید در فضای مجازی منتشر شده بود اما اکنون خبر می رسد که این داد و ستد، با مبلغی معادل ۳۲۰ میلیون دلار نهایی خواهد شد.

نرم افزار Adallom، برای پایش سرویس های ابری مورد استفاده قرار می گیرد؛ می توان دراپ‌باکس، گوگل اپز، سرویس های تحت وب آمازون (AWS)، باکس و Salesforce را به عنوان مشتریان Adallom نام برد. این سرویس زمانی که سرویس فضای ابری با ناهنجاری مواجه گردد، یا الگوی مصرف آن دست خوش تغییر عجیبی شود، به سرعت مدیران مسئول آن را با خبر خواهد کرد.

از سوی دیگر می توان اذعان داشت که مایکروسافت در سال های اخیر تمرکز ویژه ای را بر روی سرویس های ابری خود معطوف داشته و خرید جدیدش را نیز می توان در راستای بهبود این شبکه گسترده و عظیم دانست. نادلا در ماه ژوئن در مصاحبه هایش ذکر کرده بود که در پی ساخت فضای ابری هوشمند است و حال، به نظر می رسد خرید جدید نیز گامی جهت به پیش بردن همین هدف باشد.

Adallom در سال ۲۰۱۲ تاسیس گشته و دفتر اصلی آن نیز در شهر پالو آلتو، ایالت کالیفرنیا واقع شده. نکته عجیب اینکه شرکت یاد شده از زمان تاسیس تا کنون، صرفا توانسته بود مبلغی معادل ۵۰ میلیون دلار را به عنوان سرمایه عمومی جذب نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    با وان نوت در هم ادغام میشه ..................

مطالب پیشنهادی