ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل جدید Apple TV به همراه اپ استور اختصاصی اش معرفی شد

مدل جدید ست تاپ باکس معروف اپل نیز در کنفرانس امشب معرفی گردید. Apple TV دارای طراحی جدید، سخت افزار بهبود یافته، ریموت جدید و مهم تر از همه، اپ استور است. تیم کوک که ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۳:۰۵

مدل جدید ست تاپ باکس معروف اپل نیز در کنفرانس امشب معرفی گردید. Apple TV دارای طراحی جدید، سخت افزار بهبود یافته، ریموت جدید و مهم تر از همه، اپ استور است. تیم کوک که از اپلیکیشن های Apple TV به عنوان «عصر طلایی تلویزیون ها» یاد می کند، باور دارد که اپلیکیشن ها، آینده تلویزیون ها را می سازند.

اپل همچنین کیت مخصوص توسعه دهندگان را نیز برای اپل تی وی عرضه کرده تا توسعه دهندگان شخص ثالث بتوانند اکوسیستم نرم افزاری Apple TV را گسترش دهند و قابلیت های جدیدی از جمله گیمینگ برای آن تعریف کنند.

Apple TV همچنین از Siri پشتیبانی می کند و می توانید از طریق آن با تلویزیون تعامل داشته باشید. اپل مانند ست تاپ باکس های آمازون و شرکت Roku، در اپل تی وی جست و جوی صوتی را به عنوان راه اصلی یافتن محتوا در نظر گرفته است. سیری نیز با هوشمندی خود می تواند کاربران را بهتر یاری کند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

dsc2181-1

تغییر دیگر، اضافه شدن تاچ پد به ریموت کنترل اپل تی وی است که جا به جایی در منوهای تلویزیون را راحت تر می کند. اپل همچنین رابط کاربری محیط نرم افزاری Apple TV را بهبود بخشیده و مدعی است که اپل تی وی با سیستم عامل tvOS که بر مبنای iOS ساخته شده، تجربه کاربری خوبی را برای شما رقم می زند. همچنین کاربران با دریافت هر اپلیکیشن اپل تی وی، آن را روی آیفون یا آیپد خود نیز دریافت می کنند تا بین تلویزیون و دیگر گجت های اپلی شان، بیشتری تعامل به وجود بیاید.

dsc2191-1

اپل تی وی قدم بعدی اپل برای تسخیر اتاق نشیمن کاربران است. این ست تاپ باکس قصد دارد علاوه بر هوشمند ساختن تلویزیون شما، کارهای بزرگتری انجام دهد و با استفاده از اپلیکیشن ها و بازی های مختلف، کاربردهای جدیدی برای تلویزیون تعریف کند. انتظار می رود اپل تی وی در سال 2016 عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    اپل تی وی هم خوبه اما با وجود غول های دیگه نمی دونم چی بگم ولی بازم خوبه :)))))))

  • zoroastrian
    zoroastrian | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    عالی

مطالب پیشنهادی