ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه «آیپد پرو» با «سرفس پرو» و سایر تبلت های قدرتمند

اپل چند دقیقه قبل آیپد پرو را پس از یک سال شایعه رونمایی کرد اما اکنون این سوال مطرح می گردد که به طور کلی، «آیپد» آن هم از نوع «پرو» اش به چه معناست؟ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۲:۴۸

اپل چند دقیقه قبل آیپد پرو را پس از یک سال شایعه رونمایی کرد اما اکنون این سوال مطرح می گردد که به طور کلی، «آیپد» آن هم از نوع «پرو» اش به چه معناست؟ این محصول نمایشگری دارد به اندازه یک نوت بوک و از یک آیپد معمولی هم قابلیت هایش بیشتر است اما، در برابر یک نوت بوک (مک بوک) حرفی برای گفتن ندارد.

اپل می گوید برای افزایش کارایی، از کیبورد و «مداد!» آن استفاده کنید اما، ما تبلت ها را می خریم که با فرم یک «تبلت» از آنها بهره گیریم نه تلاش کنیم ظاهر آنها را تا جای ممکن شبیه به یک نوت بوک کنیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آیپد پرو به شکل عجیبی تلاش می کند تا جایگاه خود را بین مرز تبلت و نوت بوک بودن حفظ کند ولی در هر صورت، باید آن را به عنوان یک تبلت بشناسیم. تبلتی که بیش از همه آمده تا با «سرفیس پرو» رو در رو گردد.

سرفیس پرو ولی محصولی است که بیشتر می خواهد «نوت بوک» باشد تا تبلت. اپل هم اکنون ادعا می کند که آیپد پرو، توان پردازشی به اندازه کامپیوترهای شخصی و همراه دارد. محصولی که واقعا نمی توان آن را در دسته بندی خاصی گنجاند و پنداری اپل تلاش می کند در آن دسته بندی که در سال ۲۰۱۰ ایجاد کرد، یک دسته بندی دیگر را کلید بزند.

در چارت زیر، آیپد پرو با نمونه تبلت های قدرتمند بازار مورد مقایسه قرار گرفته شده است؛ از جمله سرفس پرو، آیپد ایر و حتی مک بوک ۱۲ اینچی و جدید خود شرکت اپل. اگرچه مشخصات سخت افزاری نمی توانند بیانگر تجربه کاربری باشند اما در هر صورت بد نیست نگاهی داشته باشید به این مقایسه. [برای تماشای تصویر در سایز بزرگ، روی آن کلیک کنید.]

Screen Shot 1394-06-18 at 22.30.58

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • Amir
    Amir | ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

    سلام دوستان . اگه اپل آیپد پرو رو به مک مجهز می کرد می شد از نظر کارایی با سورفیس پرو مقایسش کرد. البته شاید این محصول آینده اپل باشه.

  • علیرضاجون
    علیرضاجون | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    برید بمیرید که اپلو با هرچیز دیگه مقایسه میکنید نظراتون مزخرفه همین و بس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی