ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران آیفون های بعدی می توانند بدون اتصال به شارژر هم Siri را با فرمان صوتی فعال کنند

کاربران آیفون در نسخه 8 پلتفرم iOS می توانند در صورت متصل بودن دستگاه به شارژ، با گفتن جمله «Hey Siri» استفاده از دستیار صوتی این سیستم عامل را آغاز کنند. حالا و درحالی که ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

کاربران آیفون در نسخه 8 پلتفرم iOS می توانند در صورت متصل بودن دستگاه به شارژ، با گفتن جمله «Hey Siri» استفاده از دستیار صوتی این سیستم عامل را آغاز کنند.

حالا و درحالی که تنها چند ساعت به رونمایی از آیفون های 6S و 6S Plus باقی مانده، مشخص شده که کاربران این محصولات بدون اتصال شارژر نیز خواهند توانست چنین عملی را انجام دهند.

با توجه به اینکه چنین امکانی در نسخه بتای iOS 9 وجود ندارد، می توان گفت این یک قابلیت صرفا نرم افزاری نیست که برای محصولات پیشین نیز ارائه شود و اپل برای افزودن آن، سخت افزار مورد نیاز را درون آیفون های تازه قرار داده است.

این البته قابلیتی است که در اندروید نیز وجود دارد و کاربران این پلتفرم می توانند با استفاده از دستور «Ok Google» عملکردهایی مثل باز کردن وب سایت، ارسال پیام، برقراری تماس و اعمال دیگر را انجام دهند.

حالا مشخص می شود چرا اپل در دعوتنامه های مراسم فردای خود جمله «Hey Siri, give us a hint» یا «هی سیری، یک راهنمایی کن» را در بالای لوگوی خود چاپ کرده است.

بسیاری از افراد با دیدن این متن روی دعوت نامه ها تلاش کردند با پرسیدن آن از سیری در مورد مراسم فردا اطلاعات بگیرند، اما ظاهرا تنها راهنمایی موجود، خود همین جمله بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • ali
    ali | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    خداییش چه چیزای بیخودی میشه یه خبر مستقل!البته باارزشترین برند دنیاست و طبیعیه که اینجوری ازش خبر بزنن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی