ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آواهای آرامش بخش برای خواب راحت در اپلیکیشن Relax Melodies

بی خوابی در شب، یکی از مشکلات شایع افرادی است که روزهای کاری پر استرسی را پشت سر می گذرانند. بنابر توصیه روانشناسان، مدیتیشن و گوش دادن به موزیک های آرامش بخش می تواند نقش موثری در کاهش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

بی خوابی در شب، یکی از مشکلات شایع افرادی است که روزهای کاری پر استرسی را پشت سر می گذرانند. بنابر توصیه روانشناسان، مدیتیشن و گوش دادن به موزیک های آرامش بخش می تواند نقش موثری در کاهش اضطراب و کمک به خواب راحت این افراد داشته باشد.

اپلیکیشن Relax Melodies با گردآوری و پخش آواهای زیبای طبیعت، شما را در دور کردن تنش ها برای غلبه بر بی خوابی، افزایش تمرکز در مدیتیشن و یافتن آرامش یاری می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

از Relax Melodies می توان برای مقاصد مختلفی استفاده کرد. اگر دلتان هوای طبیعت کرده اما فرصتی برای مسافرت ندارید، می توانید با گوش دادن به صداهای اپلیکیشن همچون نوای باران، وزش نسیم در مزرعه، صدای آبشار، جنگل و پرنده ها، طبیعت را به تلفن هوشمندتان بیاورید و به آرامش برسید.

البته از صداهای این اپلیکیشن می تواند برای موقعیت های دیگری همچون تمرین یوگا، ماساژ درمانی یا برای یک خواب کوتاه نیمروزی هم بهره گرفت.

Relax Melodies 2

تعداد این صداها به 52 عدد می رسد که هم به صورت تکی قابل پخش اند و هم می توان تا 12 مورد را با یکدیگر ترکیب کرد. نکته فوق العاده اینجاست که اگر به ترکیبی که در نظرتان آرامش بخش است رسیدید، می توانید آن را برای استفاده در روزهای دیگر ذخیره کنید و حتی آن را با دیگر کاربران Relax Melodies به اشتراک بگذارید.

جالب است بدانید که اختصاصا برای اهدافی همچون مدیتیشن و غلبه بر بی خوابی، چهار نوع موج بینورال و ایزوکرونیک در اپلیکیشن گنجانده شده که بدون هدفون و از طریق پخش با اسپیکر تأثیر خود را می گذارند.

Relax Melodies در اصل برای کمک به خواب راحت طراحی شده، اما به بیداری شما هم با تنظیم تایمر کمک می کند. بخش قابل توجه دیگر این اپ، بلاگ های به روز آنند که در آن می توانید مقالات آموزشی بسیار مفیدی برای کمک به آرامش روح و جسم خود بیابید.

Relax Melodies در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده که برای خلاص شدن از تبلیغات، دسترسی به آواهای جدید و پخش صدا هنگام کار در سایر اپ ها می بایست نسخه کاملش را خریداری کنید.

Relax Melodies

Relax Melodies

سازنده: Ipnos Software قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 82.3 / 47.2 / 66.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rezash13
    rezash13 | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    اوایل خوبه ولی بعدا ادم سر درد میگیره بدجور

مطالب پیشنهادی