ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استودیو هارمونیکس از توسعه Beat Sports برای اپل تی وی خبر داد

اپل تی وی جدید از کنترلر حرکتی مخصوص به خود بهره می برد، کنترلری مشابه به Wii Remote. اما الهام گیری اپل از نینتندو صرفا به همین مسئله ختم نمی شود. سازنده بازی Rock Band، دنس ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۳:۱۲

اپل تی وی جدید از کنترلر حرکتی مخصوص به خود بهره می برد، کنترلری مشابه به Wii Remote. اما الهام گیری اپل از نینتندو صرفا به همین مسئله ختم نمی شود.

سازنده بازی Rock Band، دنس سنترال و اولین گیتار هیرو، با بازی جدید خود که احتمالا در انحصار نسل چهارم اپل تی وی خواهد بود روی استیج آمد. Beat Sports که برداشتی متفاوت از بازی های ریتمیک است، به نوعی تجربیات پیشین هارمونیکس را با بازی های ورزشی در می آمیزد.

در حقیقت هارمونیکس بازی جدید خود را بسیار شبیه به Wii Sports طراحی کرده تا به وسیله آن تفریحی خانوادگی اما ریتمیک برای نسل جدید اپل تی وی به ارمغان آورد.

بازیکن باید با موسیقی همپا شده و با چرخاندن کنترلر یا ریموت اپل تی وی، به توپ ضربه بزند. جالب است بدانید که این بازی توسط 3 نفر دیگر نیز قابل بازی است، اما لازم نیست هر چهار نفر به صورت جداگانه یک ریموت در اختیار داشته باشند، بلکه آیفون و آیپاد تاچ نیز هر کدام کنترلری جداگانه محسوب خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    بد نیست

مطالب پیشنهادی