ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل تی وی جدید New Apple TV
تکنولوژی

اپل تی وی جدید دارای قابلیت اجرای بازی ها خواهد بود

بازی های ویدئویی بالاخره به اپل تی وی می آیند. دقایقی پیش، اپل از نسخه جدید ست تاپ باکس خود رونمایی کرد که به لطف اپ استور جدید، می تواند به اجرای بازی ها هم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۲:۴۸

بازی های ویدئویی بالاخره به اپل تی وی می آیند. دقایقی پیش، اپل از نسخه جدید ست تاپ باکس خود رونمایی کرد که به لطف اپ استور جدید، می تواند به اجرای بازی ها هم بپردازد. اپل طی هفته ای که گذشت، با انتشار یک فید مخصوص برای گیمرها در توئیتر نشان داد که بیشتر از پیش روی موضوع گیمینگ متمرکز شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اپل تی وی جدید همچنین از یک ریموت کنترلر با پد لمسی بهره می برد که اگر آن را به صورت افقی نگه دارید، نقش کنترلر بازی را ایفا خواهد نمود. بعضی از اولین عناوین رونمایی شده برای اپل تی وی جدید شامل Crossy Road، Rayman Adventures، نسخه موبایل Guitar Hero Live، و حتی بازی Disney Infinity می شوند. بد نیست بدانید که با اپل تی وی جدید، برای نخستین بار می توانید Crossy Road را به صورت چند نفره تجربه کنید.

screenshot_2015-09-09_13.12.02_1024.0

هارمونیک، استودیوی سازنده بازی راک بند هم از بازی جدیدی تحت عنوان Beat Sports پرده برداشت که گیم پلی آن ترکیبی از بازی های ریتمیک قبلی با المان های بازی های ورزشی است. برای انجام این بازی می توانید از ریموت کنترلر اپل تی وی یا آیفون و آیپاد تاچ به عنوان کنترلر بازی استفاده کنید. ضمنا بازی یادشده انحصارا برای اپل تی وی منتشر خواهد شد.

vlcsnap-error644.0

توسعه دهندگان از این به بعد قادرند بازی ها را به طور فراگیر برای اپل تی وی و آیفون و آیپد بسازند تا با یک بار خریداری برای آیفون، روی تمامی گجت ها امکان بازی کردنش را داشته باشید. پشتیبانی از فضای ابری هم جز امکانات جدید است که به شما امکان می دهد تا بازی را روی یک گجت ذخیره کرده و در گجت دیگر از همان نقطه ادامه دهید.

گفتنی است که اپل، نخستین شرکتی نیست که ست تاپ باکس را به یک کنسول بازی کوچک تبدیل می کند. Fire TV آمازون که سال گذشته از آن رونمایی شد نیز شرایط مشابهی داشت. همچنین از انویدیا شیلد هم به غیر از بازی می توان به عنوان یک ست تاپ باکس استفاده کرد.

اپل در حال حاضر به مدد موفقیت آیفون و آیپد جز سردمداران موبایل گیمینگ محسوب می شود، اما با ورود به عرصه بازی های ویدئویی مبتنی بر تلویزیون با رقبای سرسختی همچون نینتندو، مایکروسافت و سونی مواجه خواهد بود. رونمایی از اپل تی وی جدید در شرایطی است که فروش کنسول پلی استیشن 4 تا ماه مارس به 20 میلیون واحد و اکس باکس وان از جولای تاکنون به 13 میلیون واحد رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad ch
    Mohammad ch | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    دارم وسوسه میشم اینو بخرم

  • علیرضا
    علیرضا | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    اینچ چه وعضیه دیر باز میکنه الانم که عکسارو نمیاره

مطالب پیشنهادی