ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی مشغول ساخت یک ساعت هوشمند با اسم رمز «Halfbeak» است

براساس اعلام یک منبع مطلع و مرتبط با اچ تی سی، شکست های اخیر نتوانسته این شرکت را از مبارزه دلسرد کند. این کمپانی همانطور که می دانید حالا بیشتر از هر زمان دیگری با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

براساس اعلام یک منبع مطلع و مرتبط با اچ تی سی، شکست های اخیر نتوانسته این شرکت را از مبارزه دلسرد کند.

این کمپانی همانطور که می دانید حالا بیشتر از هر زمان دیگری با مشکل روبروست و کسب و کارش در حوزه تلفن هوشمند نتنها سودی برای آن نداشته، بلکه ضررهای هنگفتی را بر دوش آن تحمیل کرده است.

حالا اما گزارش رسیده که اچ تی سی مشغول ساخت یک ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear است تا دست کم با پوشیدنی هایی که در جریان نمایشگاه IFA برلین دیدیم به رقابت بپرازد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس گزارش منتشر شده، این ساعت هوشمند درست مانند موتو 360 و هوآوی واچ دارای یک صفحه گرد با رزلوشن 360 در 360 پیکسل است و قرار شده که با اسم رمز Halfbeak یا ماهی نیم منقار ساخته شود.

دریک راس منبع انتشار دهنده این خبر اظهار داشته:

آنها مشغول ساخت نوعی پوشیدنی با اسم رمرز Halfbeak هستند که برحسب اتفاق درست مانند دیگر پوشیدنی های مبتنی بر Android Wear نام نوعی ماهی هم هست. این ساعت یک صفحه گرد با رزلوشن 360 در 360 پیکسل دارد.

اما علت آنکه تصور می شود این محصول برپایه پلتفرم یاد شده ساخته شود اسم رمز آن است. اگر خاطرتان باشد، دیگر ساعت های هوشمند موجود در بازار با نام هایی نظیر نمو، اسملت و غیره معرفی شدند و به همین دلیل می توان اینطور تصور کرد که Halfbeak نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

اچ تی سی در نظر دارد مراسمی را در تاریخ 29 همین ماه (مصادف با هفتم مهر ماه) برگزار کند و در جریان آن قرار است که از یک تلفن هوشمند رونمایی کند اما اینکه اسمارت واچ این شرکت هم در جریان این کنفرانس رونمایی می شود یا خیر موضوعی است که باید برای روشن شدنش همچنان منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ali
    ali | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    باور کنید باقی موندن اچ تی سی به نفع دنیای تکنولوژیه!شرکتی که صرفا به فکر تبلیغات و پول درآوردن نیست!

مطالب پیشنهادی