ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار شخصی اپل، Siri، قدرتمندتر می شود

از آیفون گرفته تا آیپد و اپل تی وی، سیری همه جا حضور دارد. با افزایش کارایی و قدرت Siri در iOS 9، اپل امروز دستیار شخصی هوشمندش را به ستاره شماره اول مراسم تبدیل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۲:۵۵

از آیفون گرفته تا آیپد و اپل تی وی، سیری همه جا حضور دارد. با افزایش کارایی و قدرت Siri در iOS 9، اپل امروز دستیار شخصی هوشمندش را به ستاره شماره اول مراسم تبدیل کرد. سیری حالا روی اپل تی وی جدید نیز نقشی حیاتی دارد و می تواند در جستجوی فیلم، موسیقی و بازی به ما کمک کند.

اپل تی وی جدید با قابلیت جستجوی فراگیر صوتی عرضه خواهد شد که البته، در پاسخ به صدای شما، سیری پاسخگو خواهد بود و ریموت جدید آن نیز دکمه ای مخصوص برای Siri خواهد داشت. جستجوی صوتی یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که این روزها عمده تولید کنندگان ست-تاپ باکس ها مثل آمازون، کامکست و Roku در پی آن هستند.

همچنین، سیری همزمان با عرضه iOS 9، بروزرسانی ویژه ای دریافت خواهد کرد و نه تنها به اپل تی وی پای می گذارد، بلکه با نگاهی عمیق تر به اپلیکیشن ها، به دستیاری واقعی تر تبدیل خواهد شد. سیری حالا از قرارهای ملاقات با خبر است و می داند چه زمانی باید کجا باشید، حتی می تواند ایمیل ها را هم آنالیز کرده و گاهی اوقات بعضی موارد را یادآورتان کند.

اگرچه سیری از رقبایش، کورتانا و Google Now، بسیار عقب افتاده اما اپل در تلاش است تا با تبدیل کردن آن به مهره ای اساسی در تک تک محصولات اش، این دستیار صوتی را بیش از پیش کاربردی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • farzad 2j
    farzad 2j | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    اینجا راست گفته هااااا.نوشته سیری خر است.به نظر من گاو من است هنوز کلاس دوم است

  • farzad2j
    farzad2j | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    کجایی کورتانا بیا ببین اپل شروع کرده باز با این سیریش واقعا هم سیریشه.چسبده مث بختک از ما دست بر نمیداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی