ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از نسل جدید کیس های محافظ برای خانواده اکسپریا Z5 پرده برداشت

کاربران موبایل های سونی جدا از تهیه کیس و کاورهای توسعه یافته از طریق شرکت های شخص ثالث برای تلفن های هوشمند سری اکسپریا، قادر بوده اند نمونه هایی که از سوی خود سونی برای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

کاربران موبایل های سونی جدا از تهیه کیس و کاورهای توسعه یافته از طریق شرکت های شخص ثالث برای تلفن های هوشمند سری اکسپریا، قادر بوده اند نمونه هایی که از سوی خود سونی برای این اسمارت فون ها توسعه پیدا کرده بودند را نیز تهیه کنند. در واقع سونی تلاش می کند تا با اینکار، خیال کاربر را از بابت کیفیت وسایل جانبی نیز، راحت کند. امروز اما شرکت ژاپنی تصمیم گرفته تا جلوه کیس های جدید خود برای تازه ترین محصولات پرچمدارش، یعنی خانواده اکسپریا Z5 را به کاربران نشان دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سونی هفته گذشته در حاشیه نمایشگاه IFA، از سه تلفن هوشمند تحت عنوان خانواده Xperia Z5 رونمایی به عمل آورد و موبایل ها خود را در سه سایز ۴.۷، ۵.۲ و ۵.۵ اینچ به نمایش کشید. حال این شرکت سه کاور با کد های SCR42، SCR44 و SCR46 را معرفی نموده که قرار است برای هر سه نمونه موبایل مورد بحث، در اختیار کاربران قرار بگیرند.

ظاهر این محصولات، شباهت زیادی با نمونه های پیشین دارد و تقریبا مشابه با نمونه های قبلی هستند که سونی آنها را برای اکسپریا Z3 و +Z3 معرفی کرده بود.

نکته جالب اینکه کاورهای جدید، از طریق فناوری NFC به تلفن همراه متصل گشته و همچنین در برابر نفوذ آب و ضربه نیز مقاومت بالایی دارند.

کیس های مورد بحث همچنین دارای یک بخش هستند که به شما اجازه می دهند نمایشگر خود را ملاحظه کنید و در این پنجره، قادر هستید ۵ اپلیکیشن و یا ویجت را انتخاب کرده و آنها را در حالی که درب کاور بسته است، مورد استفاده قرار دهید.

تلفن های هوشمند جدید سری اکسپریا که توانسته اند توجه علاقه مندان به دنیای تکنولوژی را به خود جلب نمایند، در ماه اکتبر از راه خواهند رسید و منطقی است اگر تصور کنیم که سونی، موبایل و کیس های جدید اش را به شکل همزمان در دسترس کاربران قرار خواهد داد. البته در این میان باید اشاره داشته که بر اساس خبرها، گفته می شود نسخه پریمیوم که مجهز به نمایشگری 4K است، در ماه نوامبر از راه خواهد رسید.

سونی نمونه پیشین این کیس ها که برای سری Z3 توسعه داده بود را با قیمت ۵۰ دلار به فروش می رساند و اکنون می توان متصور بود که نسل جدید کیس های یاد شده که برای خانواده Z5 توسعه یافته اند نیز با همان قیمت ۵۰ دلار به فروش بروند.

Style-Cover-Window-SCR42-for-Xperia-Z5-w600

Style-Cover-Window-SCR44-for-Xperia-Z5-Compact (1)-w600

Style-Cover-Window-SCR46-for-Xperia-Z5-Premium-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • تایسون
    تایسون | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    منم اهل کیف و کاور نیستم اما اینا آدمو قلقلک میدن خیلی زیبا و استاندارد اند..

  • mehran
    mehran | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    http://xperian.ir/%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%AD-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-z5-premium-%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-4k-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%8C-%D8%A7%D9%85%D8%A7-%D8%AC%D8%A7%DB%8C-%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی