ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی با کمک سامسونگ در حال ساخت یک تلفن هوشمند مجهز به نمایشگر با دو خمیدگی است

بر اساس گزارش های جدیدی که از چین رسیده، به نظر می رسد که هواوی قصد دارد با عرضه یک تلفن هوشمند مجهز به دو لبه خمیده، سری edge سامسونگ را به چالش بکشد. گلکسی S6 ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

بر اساس گزارش های جدیدی که از چین رسیده، به نظر می رسد که هواوی قصد دارد با عرضه یک تلفن هوشمند مجهز به دو لبه خمیده، سری edge سامسونگ را به چالش بکشد.

گلکسی S6 Edge و +S6 Edge سامسونگ در حال حاضر تنها نمونه هایی هستند که از نمایشگر AMOLED دارای خمیدگی بهره می برند.

موردی که به نظر می رسد خود سامسونگ قصد تغییر آن را دارد چرا که ظاهرا این تلفن های هوشمند هواوی به نمایشگرهای خمیده همین سازنده کره ای مجهز خواهند بود.

در شایعات پیشتر هم به این موضوع اشاره شده بود و حالا این گزارش تازه نیز از سوی منبعی منتشر شده که سابقه خوبی در ارائه اطلاعات صحیح در پرونده خود دارد.

این منبع در مورد اندازه نمایشگر این محصول توضیحی نداده اما رزولوشن آن را QHD و تاریخ عرضه را نیمه اول سال 2016 اعلام کرده است.

این در حالی است که سازنده چینی پیشتر اعلام کرده بود رزولوشن های بالاتر از Full HD آنقدری در تجربه بصری کاربر تاثیر ندارند که ارزش اختصاص انرژی باتری را داشته باشد، اما در صورتی که گزارش تازه صحت داشته باشد، می توان گفت این شرکت سعی کرده خود را با شرایط بازار هماهنگ کند.

در پایان گفتنیست منبع چینی اعلام کرده هواوی قصد دارد تا سه میلیون دستگاه از این تلفن هوشمند را به فروش برساند، موضوعی که نشان می دهد سازنده حساب زیادی روی محصول تازه خود باز کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • احسان
    احسان | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    دست آخر پس از معرفی بعضیا میگن اسکی رفته

  • mehdi_naji
    mehdi_naji | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    چقدر جدیدا زیاد میری رو ابرا دیجیاتو

    • رضا
      رضا | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

      هر دفعه اسلیپینگ پروسس ها زیاد میشه میره رو ابرها. هر دفعه mysql رو ری استارت میکنند تا اسلیپینگ بیاد پایین خطای پایگاه داده میده. اینقدر از این مشکلات دیده ام موهام سفید شده :)

مطالب پیشنهادی