ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش خبری دیجیاتو: امشب ساعت ۲۱:۳۰، مراسم معارفه آیفون های ۶ اس و ۶ اس پلاس

زمان زیادی باقی نمانده تا تیم کوک و یارانش بر روی صحنه ی تالار بیل گراهام در شهر سان فرانسیسکو بیایند و یکبار دیگر محصولات جادویی تازه شان را به کاربران مشتاق معرفی نمایند. همانطور ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۱:۱۵

زمان زیادی باقی نمانده تا تیم کوک و یارانش بر روی صحنه ی تالار بیل گراهام در شهر سان فرانسیسکو بیایند و یکبار دیگر محصولات جادویی تازه شان را به کاربران مشتاق معرفی نمایند.

همانطور که همگی می دانیم معرفی آیفون های ۶ اس و ۶ اس پلاس در مراسمی که قرار است از جانب اپل برگزار شود قطعی بوده و شایعات خبر از احتمال رونمایی آیفون دیگری با عنوان 6c نیز می دهند، که شاید نمایشگری ۴ اینچی و قیمتی ارزان تر نسبت به سایر نمونه ها داشته باشد.

پس از هفته ها و ماه ها گمان می رود که اهالی کوپرتینو از یکی از مهم ترین دستاوردهای خودشان و جدی ترین رقیب سرفس پرو مایکروسافت، یعنی آپید پرو نیز پرده بردارند؛ دیوایسی که وعده داده می شود ویژگی های جدیدی از iOS را به نمایش بگذارد و البته بهره وری را برای کاربران این پلتفرم به اوج برساند.

ضمناً حدس زده می شود اپل تی وی نیز شامل دگرگونی های جدی شده باشد و حالا بتواند در نقش هایی تازه همچون ابزاری برای بازی و سرگرمی نیز ظاهر گردد.

مراسم امشب از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز خواهد شد و آن را در دیجیاتو از طریق پست های لحظه به لحظه برای تان پوشش خواهیم داد. از شما نیز دعوت به عمل می آوریم در طول این رویداد با ما همراه باشید.

کلیه اخبار این رویداد را در لینک زیر می توانید دنبال کنید.

صفحه ویژه مراسم اپل

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (67 مورد)
  • reza
    reza | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

    آقا چرا سایتتون از روز مراشم اپل آخرین پستش تو کامپیوتر همین پسته.تو موبایل درسته تو سیستم من اصلا ساییتون آپدیت نمیشه یعنی که آخرین پستی ک گذاشتید همینه.خیلی سعی کردم اگه مشکل از سیستم منه رفعش کنم نشد چون مشکلی نداشت.
    بگید چی کار کنم
    خواهشا سریع

  • مهدی
    مهدی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    دیشب از هیچ سایت ایرانی نتونستم دنبال کنم همه یا داون بودن یا بدقولی کرده بودن آخرش دیدم زنده تو یوتیوب داره پخش میشه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی