ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باتری آیپد پرو
تکنولوژی

سونی با تمسخر عمر باتری آیفون های جدید، کاربران را به خرید پرچمداران خود تشویق کرد

اپل شب گذشته از آیفون های جدید خود با نام های 6S و 6S Plus رونمایی کرد که هرچند (همانطور که از نامشان بر می آید) طراحی آنها نسبت به نسل پیش تغییری نکرده، اما بهبودهای مختلفی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

اپل شب گذشته از آیفون های جدید خود با نام های 6S و 6S Plus رونمایی کرد که هرچند (همانطور که از نامشان بر می آید) طراحی آنها نسبت به نسل پیش تغییری نکرده، اما بهبودهای مختلفی در بخش های مختلف آنها صورت گرفته است.

از جمله این بهبودها می توان به فناوری 3D Touch نمایشگر، دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسل در جلو، پردازنده جدید A9 و استفاده از ۲ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.

گذشته از طراحی اما یک مورد دیگر نیز وجود دارد که تغییری نکرده و آن عمر باتری است که بر اساس اعلام اپل عملکردی برابر با آیفون های نسل پیشین ارائه خواهد کرد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

هرچند ثابت ماندن عمر باتری با توجه به افزایش قدرت سخت افزاری دستگاه بهبود محسوب می شود، اما همین موضوع برای سونی به دستمایه ای برای تمسخر پرچمداران جدید اپل تبدیل شده است.

این شرکت ژاپنی که به تازگی از پرچمداران تازه و جذاب خود در نمایشگاه IFA رونمایی کرده، پس از مراسم اپل تصویری روی حساب توییتر خود قرار داده که در آن از دستیار صوتی اپل در مورد عمر باتری آیفون سوال شده است.

Sony-Siri-iPhone-battery-life-02

این عکس طراحی مشابهی با دعوتنامه های مراسم اپل دارد که در آنها متن «Hey Siri, Give us a hint» ذکر شده بود و حالا رقیب ژاپنی با حفظ المان های گرافیکی دعوتنامه اپل، جمله پیشین را به «Hey Siri, what about the battery life» تغییر داده و در پایین آن نیز پیشنهاد مهاجرت به سونی را مطرح کرده است.

calendarDate

این البته نخستین باری نیست که شاهد چنین موضوعی هستیم و در دنیای رقابت دست انداختن سازندگان دیگر امری مرسوم به شمار می رود.

سونی اما این بار با دست پر حمله خود را آغاز کرده چرا که نسخه پریمیوم پرچمدار جدید این شرکت اولین تلفن هوشمندی است که رزولوشن 4K را عرضه می کند، اما با وجود اینکه تراکم بسیار بالای نمایشگر انرژی زیادی از باتری مصرف می کند، باز هم سازنده موفق شده عمر باتری ۲ روزه را برای محصول خود فراهم کند، در حالی که به طور معمول کاربران آیفون لازم است هر روز تلفن هوشمند خود را شارژ کنند.

Official-iPhone-6s-and-iPhone-6s-Plus-battery-life-stats

به نظر شما عمر باتری کمتر دلیل کافی برای مهاجرت کردن از آیفون به پرچمدار سونی محسوب می شود؟ یا ترجیح می دهید از عملکرد بهتر باتری و نمایشگر استثنایی محصول ژاپنی صرف نظر کرده اما امکاناتی مثل فناوری 3D Touch آیفون 6S و 6S Plus را در اختیار داشته باشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (60 مورد)
  • Amir
    Amir | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

    من همه برند ها رو استفاده کردم و همش می گفتم اپل هر کی میگیره واسه پز می گیره ولی از یک ماه پیش دارم با 5sکار میکنم الان به این نتیجه رسیدم واقعا اپل یه چیز دیگست

  • ali
    ali | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    سونی سرور همه ی این گوشیاست اپل فقط پول مارکشو میگیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی