ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مدیریت فرودگاه در بازی شبیه ساز City Island: Airport 2

عمر استودیوی هلندی Sparkling Society به دو سال هم نمی رسد، اما عملکردش در پلتفرم موبایل (خصوصا بازی های شبیه ساز) به قدری عالی بوده که در حال حاضر می توان از آن به عنوان یکی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

عمر استودیوی هلندی Sparkling Society به دو سال هم نمی رسد، اما عملکردش در پلتفرم موبایل (خصوصا بازی های شبیه ساز) به قدری عالی بوده که در حال حاضر می توان از آن به عنوان یکی از سردمدارن موبایل گیمینگ یاد کرد.

پس از موفقیت سری بازی های City Island و خصوصا نسخه اول بازی Airport، این توسعه دهنده تازه کار اما پرتجربه به سراغ نسخه دوم شبیه ساز فرودگاه رفته؛ عنوانی که بر خلاف روند غیرجدی نسخه اول، جدی تر از گذشته شده و مدیریت یک فرودگاه بین المللی را به دستان شما می سپارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

هدف در این بازی استراتژیک، تبدیل یک جزیره شنی سوت و کور به یک فرودگاه بین المللی و قطب گردشگری است. تمامی کارها هم در رسیدن به این هدف بر عهده شماست؛ از ساخت و ساز فرودگاه گرفته تا فرماندهی برج مراقبت و حتی گسترش امکانات رفاهی فرودگاه برای جذب توریست.

City Island

گیم پلی تفاوت چندانی با سری بازی های سیم سیتی ندارد، هر کاری که در آن بازی انجام می دادید را هم این بار در سطحی کوچکتر در Airport 2 تکرار می کنید که البته این بار سر و کارتان بیشتر با هواپیماهاست.

هر چه باندهای فرودگاهتان عظیم تر و تردد در آن بیشتر باشد، درآمد بیشتری کسب می کنید و می توانید آن را خرج خرید هواپیماهای مدرن و جاذبه های گردشگری جزیره تان کنید.

City Island: Airport 2 به صورت رایگان عرضه شده و برای تجربه اش نیازی به اینترنت نیست. اگر دوست دارید که مهارت های مدیریتی خود را در قامت یک مدیر فرودگاه بسنجید، شک نداشته باشید که این بازی بهترین گزینه برای شماست.

City Island: Airport 2

City Island: Airport 2

سازنده: ™ Sparkling Society قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 33.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • matin
    matin | ۱ مهر ۱۳۹۴

    فقط حوصله میخواد
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .حوصلههههههه

مطالب پیشنهادی