ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرچمدار جدید اچ تی سی
تکنولوژی

پرچمدار بعدی HTC در پایگاه داده «گیک بنچ» رویت شد

HTC طی سال جاری از چندین تلفن هوشمند پرچمدار و توانمند پرده برداشته که شاید مهم ترین آنها One M9 بوده، البته نمی توان دیوایس های دیگری همچون One M9+، One E9+، Butterfly 3 را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

HTC طی سال جاری از چندین تلفن هوشمند پرچمدار و توانمند پرده برداشته که شاید مهم ترین آنها One M9 بوده، البته نمی توان دیوایس های دیگری همچون One M9+، One E9+، Butterfly 3 را نیز نادیده گرفت هر چند که هیچ یک از آنها توفیق چندانی به دست نیاورده اند و روزگار کماکان برای تایوانی ها به سختی سپری می شود.

کمپانی مورد بحث حالا به خوبی می داند لازم است محصولی را بسازد و به دست کاربران برساند که دیگر اشتباهات گذشته در آن تکرار نشده و ضمناً بی نقص نیز باشد. در همین راستا در ماه های اخیر شنیده ایم که برند یاد شده مشغول توسعه ی اسمارت فون دیگری از خانواده ی Hero گشته که با نام های Aero و یا A9 نیز مورد خطاب قرار می گیرد.

منابع گوناگون می گویند تلفن هوشمند مذکور به زودی رونمایی خواهد شد و امروز نیز شواهد از ثبت اطلاعات مربوط به آن در پایگاه داده ابزار بنچ مارک گیری «گیک بنچ» خبر می دهند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مطابق شواهدی که در پایگاه داده مورد اشاره وجود دارند پرچمدار بعدی HTC همانطور که قبلاً هم در لابه لای خبرها شنیده بودیم از چیپست ۶۴ بیتی Helio X20 مدیاتک بهره می برد. گفتنی است که این چیپست در آزمون مرتبط به یک هسته ی پردازنده امتیاز ۱۸۳۵ را به خودش تخصیص داده و طی تست چند هسته نیز به امتیاز ۵۸۸۴ دست پیدا نموده.

بدین ترتیب محصول مدیاتک حداقل و برحسب اطلاعات فعلی توانمندتر و سریعتر از اگزینوس ۷۴۲۰ سامسونگ به نظر می رسد که در زمان حاضر یکی از قدرتمندترین تراشه های دنیای موبایل محسوب می شود.

از دیگر داده های موجود در «گیک بنچ» نیز می توان فهمید پرچمدار بعدی HTC به اندروید ۵.۱ مجهز بوده و ۴ گیگابایت هم حافظه ی رم را در خود جای داده، ضمن اینکه منابع خبری مختلف می افزایند باید منتظر دوربینی بسیار مطلوب در این محصول باشیم.

تایوانی ها برای ۲۹ سپتامبر مصادف با هفت مهر ماه مراسمی را به شکل اختصاصی در ژاپن ترتیب داده اند که حدس زده می شود موبایل A9 در آن معرفی گردد و البته برخی از شایعات نیز به رونمایی دو اسمارت فون طی همین مراسم اشاره دارند.

باید منتظر ماند و دید پرچمداران آتی HTC چگونه از آب در می آیند و آیا قادر خواهند بود به قدری حواس ها را معطوف خود نمایند که زیان های پیشین جبران گردند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • sajjad
    sajjad | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    خواهشا یه فکر برای سایت کنین ...
    خبرای جدید هر از گاهی بالا نمیااد...
    :(

  • علی
    علی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    سلام من دو سال وان ام 8 دارم تا حالا چند بار از ارتفاع چند متری از دستم افتاده و چيزيش نشده واقعا از مقاومت بدنه و سخت افزارش راضیم ولی اگه یه گوشی با طراحی بدنه جدید ساخته بشه خیلی عالی ميشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی