ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا شرکت میزو در پی معرفی یک دوربین اکشن جدید است؟

Li Nan، معاون ارشد کمپانی میزو، اندکی قبل با صراحت اعلام نمود که شرکت متبوعش دیگر قصد و برنامه ای برای عرضه تلفن هوشمند MX5 Pro ندارد. وی گفت آنها می خواهند در مورد رده ی محصولات MX ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۳:۳۰

Li Nan، معاون ارشد کمپانی میزو، اندکی قبل با صراحت اعلام نمود که شرکت متبوعش دیگر قصد و برنامه ای برای عرضه تلفن هوشمند MX5 Pro ندارد. وی گفت آنها می خواهند در مورد رده ی محصولات MX Pro بازنگری صورت داده و به جای شان روی دیوایس هایی تازه و قدرتمند تر کار کنند یا به زبان دیگر یک خط تولید دیگر را جایگزین نمایند.

تا به حال اطلاعات زیادی در مورد تلفن هوشمند مرتبط به این سیاست گذاری تازه به بیرون درز پیدا کرده و شواهد و اخبار نیز نشان می دهند که باید منتظر رونمایی آن در مراسم ۲۳ سپتامبری باشیم که بناست در کشور چین برگزار گردد.

اما نکته در اینجاست که طی رویداد یاد شده ظاهراً نباید فقط به انتظار موبایلی جدید نشست و شاید گجت دیگری هم در راه باشد. یا حداقل تصاویری که میزو به همراه دعوتنامه های مرتبط به مراسم خبری اش ارسال کرده چنین موضوعی را در ذهن تدایی می کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگر به انتهای همین پست نگاهی بیاندازید شش عکس رسمی ارسالی از جانب میزو را خواهید دید که مرتبط می شوند به رویداد رسانه ای «Meizu GO Pro». در این تصاویر جعبه ای نیز به چشم می خورد که در درون آن دوربینی مشابه اکشن کم های Go Pro جای گرفته.

هنوز مشخص نیست که عکس های مذکور دقیقاً به چه موضوعی اشاره دارند و آیا میزو می خواهد از یک دوربین اکشن جدید مستقل و یا حاصل همکاری با Go Pro پرده بردارد یا خیر، ولی نباید فراموش کرد این شرکت در ارسال دعوتنامه های عجیب و شگفتی ساز سابقه ای طولانی داشته و در آخرین نمونه یک موبایل قدیمی نوکیا را به عنوان فراخوان برای اصحاب رسانه فرستاده بود که با روشن کردنش تاریخ و روز برگزاری مراسم به نمایش در می آمد.

گفتنی است طبق آخرین شایعات پرچمدار آتی میزو که بناست در روز ۲۳ سپتامبر رونمایی گردد به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080p و ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز خواهد بود.

همچنین احتمال می رود این موبایل از چیپست هشت هسته ای اگزینوس ۷۴۲۰ سامسونگ بهره برده و در قسمت جلویی و پشتی آن به ترتیب دوربین هایی ۲۱ و ۵ مگاپیکسلی جای گرفته باشند. تا ۲۳ سپتامبر مصادف با اول مهر ماه زمان زیادی باقی نمانده و لذا با قدری صبر می توانیم از معمای تصاویر ارسالی میزو رمز گشایی کنیم.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید این شرکت چینی با ارسال چنین تصاویری قصد داشته به چه موردی اشاره نماید.

Meizu-flagship-event-invites-action-cam_1

Meizu-flagship-event-invites-action-cam_2

Meizu-flagship-event-invites-action-cam_3

Meizu-flagship-event-invites-action-cam_4

Meizu-flagship-event-invites-action-cam_5

Meizu-flagship-event-invites-action-cam_6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • TWRP
    TWRP | ۱ مهر ۱۳۹۴

    دیجیاتو چرا اپدیت نمیشی

  • Notam
    Notam | ۲۰ شهریور ۱۳۹۴

    دوربین ورزشی شیائومی و سایر محصولات در
    iranxiaomi.avablog.ir

  • الکی مثلا منم عکس پروفایلم کشیده و دراز :)
    الکی مثلا منم عکس پروفایلم کشیده و دراز :) | ۲۰ شهریور ۱۳۹۴

    شاید با گوپرو همکاری داره

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    اون استوانه چیه؟

    • HasanHoseinPoor
      HasanHoseinPoor | ۲۰ شهریور ۱۳۹۴

      به نظرم پایه دوربین هستش !

مطالب پیشنهادی