ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات و تصویری جدید از Motorola Droid Turbo 2 لو رفت

مدتی می شود که در مورد Droid Turbo 2 از ورایزن، اپراتور نام دار آمریکایی می شنویم و کم کم به تاریخ رونمایی از آن هم نزدیک شده ایم. سال گذشته، ورایزن از تلفن همراه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

مدتی می شود که در مورد Droid Turbo 2 از ورایزن، اپراتور نام دار آمریکایی می شنویم و کم کم به تاریخ رونمایی از آن هم نزدیک شده ایم. سال گذشته، ورایزن از تلفن همراه جدید خود در ماه اکتبر رونمایی کرد.

وقتی که موتورولا در مراسم 28 جولای خود از محصولات جدید خود رونمایی کرد، متوجه شدیم Moto X Play جدید قرار نیست در آمریکا عرضه شود. همین مسئله سبب شد تا باور کنیم موتورولا و ورایزن قصد تولید Droid جدید را به صورت انحصاری برای بازار آمریکا دارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

صبح امروز، اکانت توییتر Upleaks که به نشر تصاویر گجت ها پیش از معرفی شهرت دارد، تصویری از Droid Turbo 2 منتشر نمود و جای تعجب نیست که این تلفن بسیار شبیه به Moto X Play است.

droid-turbo-2-upleaks

تنها تفاوتی که به صورت واضح می توان نظاره گر آن بود، نوار اسپیگر در قسمت پایینی تلفن همراه است. به جای آنکه با اسپیکری یک تکه طرف باشیم، لوگوی ورایزن در میان آن قرار گرفته و ظاهری متفاوت به آن بخشیده. همچنین لوگوی Droid نیز در پشت تلفن همراه قرار گرفته. غیر از این دو مورد، Droid Turbo 2 از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با Moto X Play ندارد.

در حالی که این دو تلفن از لحاظ ظاهری بسیار شبیه یکدیگر هستند اما در مشخصات سخت افزاری احتمالا تفاوت وجود داشته باشد. سال پیش، Droid Turbo مجهز به اسنپدراگون 805 بود اما برای مدل امسال، احتمالا شاهد خودنمایی اسنپدراگون 808 یا 810 خواهیم بود.

Droid Turbo با باتری 3900 میلی آمپری، دوربین 21 مگاپیکسلی و نمایشگر 5.2 اینچی که رزولوشنی برابر با 2560 در 1440 داشت، یک تلفن همراه ویژه و دوست داشتنی بود و امید می رود مدل امسال نیز مورد خوشایند کاربران آمریکایی قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Enasiri
    Enasiri | ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

    موتورولا هم ضعف طراحی پیدا کرده مثل چند سال پیش بعضی شرکت ها طراحی تکراری اسم جدید.

    دیگه پشت موتورولاها مثل جلو پنجره بی ام دبلیو شده امضا شرکت.

  • علی
    علی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

    فاز این شرکتا چیه هنو گوشی و محصولات قبلی پخش نشده بیرون یکی دیگه معرفی میکنن ! خداییش چند ساله بازار موبایل خیلی چرند شده هر روز یه گوشی جدید خدانکنه یه چیز خز بشه همه میرن دنبالش !
    ته تهش 5 سال دیگه این وز باشه بعد یه چیز دیگه میاد هوار میشن سر اون .

  • Alireza Azizi
    Alireza Azizi | ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

    خیلی خوب میشه اگه بتونه باتری رو بهتر کنه چون دروید توربو هم یک گوشی عالی بود فقط تنها نقطه ضعفش باتری بود که امیدوارم بتونن اینو درست کنن

    • الکی مثلا منم عکس پروفایلم کشیده و دراز :)
      الکی مثلا منم عکس پروفایلم کشیده و دراز :) | ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

      ضعف باتری داشت؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      دروید توربو یکی از قویترین باتری های موجود رو داشت و 2-2.5 روز زاحت جواب میداد.

    • امیر
      امیر | ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

      خداییش Droid Turbo دیدی ؟ مهمترین نقطه قوتش باتریشه حداقل یک روز کامل با استفاده از lte و 3g و wifi جواب میده من که کاملا راضی ام . متریال عالی به ادم حس خوبی میده

مطالب پیشنهادی