ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تلفن هوشمند اقتصادی گلکسی J2 را در هند رونمایی کرد

سامسونگ امروز تلفن هوشمند گلکسی J2 را معرفی کرد؛ یک موبایل نسبتا پایین رده که به خانواده محصولات دیگر این شرکت شامل گلکسی J1، J5 و J7 می پیوندد. این تلفن همراه که در هند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۱۳

سامسونگ امروز تلفن هوشمند گلکسی J2 را معرفی کرد؛ یک موبایل نسبتا پایین رده که به خانواده محصولات دیگر این شرکت شامل گلکسی J1، J5 و J7 می پیوندد.

این تلفن همراه که در هند رونمایی شد، از نسخه 5.1 اندروید بهره می برد و دارای قابلیتی به نام Ultra Data Saving است که توسط تکنولوژی بهینه سازی داده Opera Max برای آن فراهم گردیده.

براساس اعلام شرکت Opera، تکنولوژی یاد شده می تواند تا 50 درصد در داده های مصرفی کاربران صرفه جویی کند و با کاهش میزان مصرف اپلیکیشن هایی نظیر یوتوب، اینستاگرام یا واین تا 11 درصد از فضای رم را نیز آزاد سازی نماید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

مد Ultra Data Saving همچنین به مالکان تلفن هوشمند گلکسی J2 امکان می دهد که مصرف دیتای اپلیکیشن های مختلف را قطع نمایند. اما بگذارید باز گردیم به امکانات و ویژگی های کلی این دستگاه.

موبایل مورد بحث دارای یک چیپست 1.3 گیگاهرتزی اگزینوس 3475 است و از یک نمایشگر 4.7 اینچی با رزلوشن 540 در 960 پیکسل بهره می برد. پشتیبانی از شبکه LTE، دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و باتری 2000 میلی آمپر ساعتی، دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول را شامل می شوند.

سامسونگ در نظر دارد که فروش گلکسی J2 را از تاریخ 30 شهریور ماه با قیمت 129 دلار در هند آغاز نماید و فعلا در مورد عرضه آتی این محصول به سایر بازارهای جهانی حرفی به میان نیاورده است.

Samsung-Galaxy-J2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • ebi
    ebi | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    اقا هواوی در حد خودش خوبه اما هانر ۴c واقعا اعدادش الکیه بازم هواوی y625 لا اقل اعداش وتاقعی هستن. هانر در حد ۶۲۵ هستش. اما سامسونگ خدایش یه چیز دیگست. کفتر منه ندیدین.

  • hamed
    hamed | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    خداییش گوشی پایین رده بسیار خوبیه مخصوصا صفحه نمایشش که 4.7 اینچه چون بهترین صفحه نمایش برای یه گوشی همینه من خودم گلکسی آلفا دارم خدایی از همه نظر که از اس 5 سامسونگ سر تره اگه صفحه نمایش 4.7 اینچ بد بود اپل از پارسال تا حالا ازش تو آیفون 6 که پارسال بوده و 6s که امسال اومده استفاده نمیکرد پس الکی نگین هوآوی بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی