ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

از حالا می توانید استریم های زنده پریسکوپ را در حالت افقی ببینید

درست هنگامی که کاربران پریسکوپ، کم کم از ارائه قابلیت تماشای استریم ها در حالت افقی ناامید می شدند، تیم توسعه دهنده این اپ بالاخره قابلیت یادشده را به محصول نرم افزاری خود اضافه کرد. البته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۲

درست هنگامی که کاربران پریسکوپ، کم کم از ارائه قابلیت تماشای استریم ها در حالت افقی ناامید می شدند، تیم توسعه دهنده این اپ بالاخره قابلیت یادشده را به محصول نرم افزاری خود اضافه کرد. البته اگر به تماشای استریم ها در حالت عمودی عادت کرده اید، در کنار حالت افقی کماکان این گزینه را هم در اختیار خواهید داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

تیم پریسکوپ از ارائه این قابلیت در پست اخیر وبلاگش خبر داده و از آن به عنوان قابلیتی که «جامعه مشتاق آن است» یادکرده است. پریسکوپ علت تأخیر در عرضه این بروزرسانی را حصول اطمینان از استریم روان در تمامی پلتفرم ها، از جمله موبایل و نسخه تحت وب اعلام کرده.

در حالت افقی، نظرات کاربران در قسمت چپ تصویر نمایان می شوند و قلب ها را در سمت راست خواهید دید. مزیت کار با پریسکوپ در این حالت، داشتن فضایی بیشتر برای تماشای استریم هاست. اگر پریسکوپ را در حالت عمودی تجربه کرده باشید، حتما می دانید که در این حالت بخش نسبتا بزرگی از تصویر توسط نظرات کاربران و قلب ها اشغال می شوند.

به غیر از حالت افقی، چند قابلیت جدید نیز به نسخه اخیر پریسکوپ اضافه شده اند که از میان آنها می توان به Share Context و Mutual Follow اشاره کرد. مورد اول نمایانگر استریم هایی است که دوستانتان با شما به اشتراک گذاشته اند و مورد دوم (که فعلا به نسخه اندروید محدود شده)، آغاز یک استریم خصوصی را آسان تر از همیشه می کند. با این قابلیت می توانید راحت تر از همیشه فالوئرهای مشترک را به مشاهده استریم زنده خود دعوت نمایید.

همچنین به نظر می رسد که عرضه این بروزرسانی، با گزارش هفته گذشته مبنی بر عرضه پریسکوپ برای اپل تی وی بی ارتباط نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Metal
    Metal | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

    Yasser Farahi جان قربونت برم آيفون ٧ طراحي كردي ديگه چرا آيكونهايش گرد شده ؟! خخخ
    شوخي داري با ما !! يا اينطوري طراحي كردي نظر جاني آيو و جلب كني ؟! اي شيطون !!
    سوراخ اسپيكر هم كوچيك شده !
    آخه من بهت چي بگم !! بهت برنخوره ؟!

  • آرش
    آرش | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

    دوستان.. کار این اپلیکیشن چیه؟

    • Metal
      Metal | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

      منم ايضا ! خخخ

    • فاميل دور
      فاميل دور | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

      http://digiato.com/article/2015/03/27/%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%BE-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-ios-%D9%85%D9%86/

مطالب پیشنهادی