ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به زودی شیائومی به مهم ترین پرسش های زندگی انسان پاسخ می گوید

مهم ترین پرسش هایی که در زندگی خود با آن روبرو می شوید کدامند؟ این پرسش ها هرآنچه که باشند شیائومی اعلام کرده که پاسخی مناسب برایشان دارد. دست کم این را می توان از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

مهم ترین پرسش هایی که در زندگی خود با آن روبرو می شوید کدامند؟ این پرسش ها هرآنچه که باشند شیائومی اعلام کرده که پاسخی مناسب برایشان دارد. دست کم این را می توان از روی پوستری فهمید که مدیر بازار یابی این شرکت در اکانت Weibo خود منتشر نموده است.

براساس این پوستر، هفته آینده، شیائومی شگفتی ساز خواهد شد و به مهم ترین پرسش های زندگی هر انسان پاسخ خواهد داد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با در نظر داشتن این نکته که تصویر منتشر شده دستی را همراه با تعداد زیادی اسکناس چینی نشان می دهد انتظار می رود که این خبر مهم به پول و به طور مشخص توانایی مشتریان چینی در خرید تلفن های هوشمند مرتبط باشد تا هر چیز دیگری.

یکی از احتمالات این است که شرکت مورد بحث در نظر دارد کسب و کار تازه ای را در زمینه تامین بودجه نیاز برای خرید دستگاه های موبایل راه اندازی کند یا اینکه محصولات ارزان قیمتی را به سبد کالاهای خود بیافزاید.

این پرسش مهم با در نظر داشتن شرایط اقتصادی چین قطعا به یکی از نیازهای شهروندان این کشور مرتبط می شود. شاید تولید تلفن های هوشمند مقرون به صرفه یا ارائه وام به آنهایی که دوست دارند چنین گجت هایی داشته باشند، همان معامله برد- برد برای شیائومی باشد.

با این کار، شرکت مورد بحث نتنها می تواند درآمدهای خود را افزایش دهد بلکه اگر این کار را به درستی انجام دهد، می تواند وجهه خود را در چین بهبود ببخشد و کاربران بیشتری را به سمت خود جلب نماید.

در هر صورت اگر مهم ترین پرسش در زندگی شما این است که «چطور می توانید موبایل جدید شیائومی را خریداری کنید؟» هفته آینده پاسخ این پرسش خود را پیدا خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • iPhone 6s=iPhone 6
    iPhone 6s=iPhone 6 | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

    این بحثا چیه؟؟؟؟؟البته که آیپد به قدرت سرفیس پرو3 نمی رسه...در ضمن حتی اگه برسه هم بازم یه نرم افزار درست و حسابی نداره که بخواد با ویندوز مقایسه بشه...

  • Kasra_shi
    Kasra_shi | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

    خدایی اینم شد بحث؟! حالا چه فرقی میکنه که ایپد قوی تر باشه یا سرفیس اخه اصلا نحوه کار و مهندسیشون یکی نیست که بیاین مقایسه کنید،بعدشم کسی که سرفیس میخره کارش راه میفته کسی که ایپد میخره هم کارش راه میوفته، دیگه سلیقه‌ای شده این جور مسائل وگرنه همه قبول دارن که جفت دستگاه از نظر قدرت و طراحی عالی عمل کردن و میکنن

  • V For Vandeta
    V For Vandeta | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

    اپل اگر هنری در قدرت و گرافیک و بازی سازی داشت تا الان باید کنسول بازی می داد بیرون .... اپل فقط یه سری فن متعصب حراف ... پر مدعا داره همین و بس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی