ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Dell در حال توسعه یک دستگاه هیبریدی مشابه سرفس از مایکروسافت است

Dell یکی از معروف ترین برندهای سازنده لپ تاپ است و اخیرا با سری جدید XPS که در نمایشگاه CES از آن پرده برداری کرد، توانست به خوبی توجه کاربران و علاقه مندان به دنیای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

Dell یکی از معروف ترین برندهای سازنده لپ تاپ است و اخیرا با سری جدید XPS که در نمایشگاه CES از آن پرده برداری کرد، توانست به خوبی توجه کاربران و علاقه مندان به دنیای کامپیوترهای ویندوزی را به خود جلب نماید.

اکنون ولی خبر می رسد که این شرکت تلاش دارد محصولی جدید توسعه دهد که آن را می توان نمونه ای الهام گرفته از «سرفس» دانست. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اخیرا یک وب سایت آلمانی ملقب به «Giga»، اسلاید و تصویر رندر شده تازه ای را از محصول جدید کمپانی دل فاش نموده و به نظر می رسد نام این کامپیوتر هیبریدی، XPS 12 باشد.

در واقع XPS 12 همانند سرفس، یک تبلت است که می تواند به یک کیبورد توسعه یافته از سوی خود دل متصل گشته و به حالت لپ تاپ برود.

اینچنین به نظر می رسد که این کیبورد از کلیدهایی بهره می برد که می توانند روشن شوند و در عین حال، قرار است با ترکپدی بی نظیر به بازار عرضه گردد.

Dell-XPS-12-Windows-10-Specs-Leak-rcm992x669-w600

اطلاعاتی که در تصویر فوق مشاهده می کنید همچنین در بحث نمایشگر، بیانگر آن هستند که  XPS 12 از سرفس چند قدمی جلو تر است. در صورتی که این مشخصات درست باشند، نمایشگر XPS 12 به رزولوشن 4K مجهز شده که البته تکنولوژی InfinityEdge نیز به آن اجازه می دهد تا حاشیه های کناری دستگاه، به حداقل برسند.

این شرکت همچنین یک استایلوس را برای این محصول در نظر گرفته و از طرف دیگر، خبر می رسد که پورت تاندربولت ۳ نیز در آن وجود خواهد داشت. این در حالیست که عمر باتری این دستگاه به ۱۰ ساعت می رسد که برای یک محصول ویندوزی، قابل تحسین است و دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی نیز در دو سوی آن قرار گرفته اند.

اسناد فاش شده اشاره دارند که این دستگاه هیبریدی در مهر ماه به شکل رسمی معرفی و عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که هنوز اطلاعاتی در خصوص نوع پردازنده و میزان رم XPS 12 منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

    یعنی رقیبی هستش واسه سرفس ۴
    باید منتظر موند و دید

  • erik
    erik | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

    جناب مستکین
    میشه این خبر رو هم پوشش بدین

    http://news.softpedia.com/news/microsoft-accidentally-releases-windows-10-mobile-build-10536-to-some-users-491603.shtml

    • erik
      erik | ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

      http://i1-news.softpedia-static.com/images/news2/microsoft-accidentally-releases-windows-10-mobile-build-10536-to-some-users-491603-2.jpg

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی