ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن موتورولا کانکت بروزرسانی شد؛ ارتقای رابط کاربری و پشتیبانی از موتو 360 جدید

افرادی که از گجت های هوشمند ساخته موتورولا استفاده می کنند، قطعا برای چک کردن تمامی آنها به یک اپلیکیشن واحد احتیاج دارند. به همین دلیل کمپانی موتورولا اپلیکیشن Motorola Connect را در اختیار این افراد قرار داده. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

افرادی که از گجت های هوشمند ساخته موتورولا استفاده می کنند، قطعا برای چک کردن تمامی آنها به یک اپلیکیشن واحد احتیاج دارند. به همین دلیل کمپانی موتورولا اپلیکیشن Motorola Connect را در اختیار این افراد قرار داده. اگر شما هم جز کاربران این محصول نرم افزاری هستید، بدانید که نسخه ای جدید و ارتقا یافته از این اپ هم اکنون برای دانلود در گوگل پلی قرار گرفته است.

مهم ترین تغییر نسخه جدید موتورولا کانکت، اضافه شدن موتو 360 (2015) به فهرست دستگاه های پشتیبانی شده است. ساعت هوشمند جدید موتورولا به همراه موتو 360 قدیمی، موتو پالس، موتو ساراند، موتورولا کی لینک، موتورولا پاور پک میکرو از جمله دستگاه هایی هستند که در این اپلیکیشن پشتیبانی می شوند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

البته سود پشتیبانی از نسل جدید موتو 360 تنها به تعداد کمی از کاربران خواهد رسید. موردی که همگان از آن سود خواهند برد، رابط کاربری بهینه شده کانکت است که تجربه کار با آن را آسان تر از همیشه کرده. نسخه بروزشده از لحاظ ظاهری به اپ جدید Moto که در مدل های اخیر موتو جی و موتو ایکس دیده ایم شباهت دارد.

طراحی جدید بسیار چشم نواز است. دکمه شناوری به گوشه تصاویر اضافه شده که با اشاره روی آن می توان کارهایی از قبیل اضافه کردن دستگاه های جدید و جستجو در میان دستگاه های متصل شده برای دسترسی به تنظیماتشان را انجام داد. همچنین با نصب این نسخه می توانید واچ فیس های موتو 360 را تعویض کنید.

مضاف بر موارد بالا، بسیاری از باگ ها و مشکلات نسخه های پیشین هم رفع گردیده. نسخه جدید را می توانید همین حالا از گوگل پلی دانلود کنید.

Motorola Connect

Motorola Connect

سازنده: .Motorola Mobility LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 26.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سوتابایت
    سوتابایت | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    کاش برای ios هم بیاد نسخه اسپورت موتو 360 جدید جز لیست!

مطالب پیشنهادی