ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاتسومی کیمیشیما به عنوان پنجمین مدیرعامل نینتندو برگزیده شد

پس از درگذشت ساتورو ایواتا در ماه جولای، گنیو تاکدا و شیگرو میاموتو به عنوان مدیران موقت کمپانی برگزیده شدند تا در نهایت هیئت مدیره بتواند انتخابی مناسب برای رهبری کمپانی طی سال های آتی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

پس از درگذشت ساتورو ایواتا در ماه جولای، گنیو تاکدا و شیگرو میاموتو به عنوان مدیران موقت کمپانی برگزیده شدند تا در نهایت هیئت مدیره بتواند انتخابی مناسب برای رهبری کمپانی طی سال های آتی داشته باشد.

در نهایت، تاتسومی کیمیشیمای 65 ساله که اخیرا مسئولیت هیئت مدیره و منابع انسانی و پیش از آن مدیر عامل نینتندوی آمریکا بود حالا به عنوان مدیر کل نینتندو بر مسند ریاست خواهد نشست و کمپانی را در این شرایط نابسامان مدیریت خواهد کرد.

اولین ارتباط وی با نینتندو باز می گردد به سال 2000، زمانی که به عنوان مدیر بخش مالی Pokémon Company به استخدام در آمد. پیش از آن، به مدت 27 سال در بزرگ ترین بانک ژاپن، Tokyo-Mitsubishi UFJ مشغول به خدمت بود.

نکته متفاوت در مورد کیمیشیما، ارتباط اندک وی با دنیای بازی است. برخلاف ایواتا، وی هیچگاه یک بازی ساز نبوده و اطلاعات چندانی هم در ارتباط با این صنعت به عنوان سرگرمی ندارد، بلکه آن را به چشم آمار و ارقام می بیند. اما با این وجود، تاکدا و میاموتو در مرتبه بعدی، به عنوان مدیران اصلی کمپانی به فعالیت خود ادامه می دهند تا خلائی در زمینه های بازی سازی و ساخت سخت افزار پیش نیاید و علاوه بر سودآوری، نینتندو بتواند همچنان به عنوان شرکتی خلاق به کار خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهدیار
    مهدیار | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    این جایگاه به هیچکی وفا نکرد داداش :)

  • نام
    نام | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    امیدوارم وضع نینتندو را از این بدتر نکنه

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    پس از درگذشت ساتورو ایواتا در ماه جولای، گنیو تاکدا و شیگرو میاموتو به ..
    ..
    تسومی کیمیشیمای..
    ..
    یه ربع طول کشید این اسمارت بخونم !! (:

مطالب پیشنهادی