ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تقویم خود را علامت بزنید؛ ۱۴ مهر سرفس پرو ۴ و لومیاهای پرچمدار جدید رونمایی خواهند شد

مایکروسافت شروع کرده به دعوت اصحاب رسانه، آنهم برای رویداد ویژه ای که بناست طی ماه آینده برگزار شده و در آن از دیوایس های جدید مبتنی بر ویندوز ۱۰ این کمپانی پرده برداشته شود. ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۱:۴۰

مایکروسافت شروع کرده به دعوت اصحاب رسانه، آنهم برای رویداد ویژه ای که بناست طی ماه آینده برگزار شده و در آن از دیوایس های جدید مبتنی بر ویندوز ۱۰ این کمپانی پرده برداشته شود. گفتنی است مراسم مذکور ششم اکتبر مصادف با ۱۴ مهر ماه برگزار خواهد گشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این و در شایعه ای که به بیرون درز یافته بود برخی منابع از برگزاری چنین مراسمی در ماه اکتبر خبر داده و اظهار کرده بودند که غول نرم افزاری ساکن ردموند سرفس پرو ۴، لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ XL و دستبند سلامتی جدیدش موسوم به مایکروسافت بند را طی آن معرفی خواهد نمود.

البته فعلاً مایکروسافتی ها حداقل در دعوتنامه هایی که ارسال داشته اند حرف مشخصی از سخت افزارهایی که رونمایی خواهد شد نزده اند و تنها گفته اند که می خواهند ابزارهایی جدید و مبتنی بر ویندوز ۱۰ را به نمایش در بیاورند.

کمپانی مورد بحث تنها یکی دو هفته ی پیش رویدادی را در آلمان و در جریان نمایشگاه IFA‌ برگزار نمود، ولی در رویداد مذکور خبر خاصی از معرفی محصول تازه تولید شده ای نبود و تنها صحبت هایی در رابطه با دستاوردهای شرکای سخت افزاری مایکروسافت به میان آمد.

اکنون نیز گمان می رود در مراسم پیش رو مهمترین محصولاتی که رونمایی می شوند دو تلفن هوشمند لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ XL باشند که پرچمداران جدید دنیای ویندوز فون محسوب خواهند شد و البته اندکی قبل شاهد لو رفتن رندرهایی از آنها نیز بوده ایم.

در مورد سرفس پرو ۴ هم ممکن است با محصولی دارای صفحه نمایش بزرگتر و شاید با رزولوشن بالاتر مواجه باشیم و وزن و ضخامتش هم کاسته شده باشند، اما احتمالاً کماکان فرم-فکتور سرفس پرو ۳ حفظ شده و تغییرات ظاهری چندان عظیم رخ نداده. مهم ترین نکته هم حضور ویندوز ۱۰ روی این دیوایس خواهد بود و پشتیبانی به عمل آمدن از ویژگی هایی مانند Windows Hello به کمک دوربین های ریل سنس اینتل و حسگر اثر انگشت.

ضمناً می توان انتظار داشت که اهالی ردموند اقدام به طراحی کیبردی بهینه تر و کاربردی تر کرده باشند.

شایعات اخیر به سخن پراکنی در مورد سرفس پرویی ۱۴ اینچی نیز پرداخته اند و لذا باید تا ۱۴ مهر صبر کنیم تا مشخص گردد که کدامیک از این گفته ها صحت داشته اند.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید مایکروسافت در تاریخ یاد شده چگونه شگفت زده مان می کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • pouyan
    pouyan | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    من فقط به سرفیس پرو 4 امیدوارم

  • Behrooz_sayyar
    Behrooz_sayyar | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    امیدوارم خوب باشه
    كاشكی سایت یه فیلتر ترول داشت
    نمیزاشت كامنت ترولا ارسال بشه

  • administrator
    administrator | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    روز تولد ما

    به به


    ایشالا که همه چی خوب پیش بره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی