ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت احتمالا برخی مدل های لومیا را به ویندوز ۱۰ بروز رسانی نمی کند

مایکروسافت مدتی پیش ۱۰ موبایل سری لومیا را نام برد و گفت که این تلفن های هوشمند، جز اولین موبایل هایی خواهند بود که به ویندوز ۱۰ بروز رسانی خواهند شد. قبل تر از آن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

مایکروسافت مدتی پیش ۱۰ موبایل سری لومیا را نام برد و گفت که این تلفن های هوشمند، جز اولین موبایل هایی خواهند بود که به ویندوز ۱۰ بروز رسانی خواهند شد.

قبل تر از آن نیز شرکت یاد شده خبر داده بود که همه تلفن های هوشمندی که اکنون از ویندوز فون ۸ پشتیبانی به عمل می آورند، قابلیت بروز رسانی به ویندوز ۱۰ را نیز خواهند داشت. اکنون ولی شاهد اشاره هایی از سوی ردموند هستیم که بر اساس آنها، به نظر می رسد در نهایت ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند، به برخی از موبایل های این شرکت راه نخواهد یافت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نسخه نهایی ویندوز ۱۰ برای موبایل تا چند هفته دیگر به دست کاربران خواهد رسید اما مایکروسافت از حالا تصمیم به معرفی برخی از موبایل ها در Microsoft Store گرفته که به شکل «قطعی» به ویندوز ۱۰ بروز رسانی می شوند. در این فروشگاه، بخشی به وجود آمده با نام: «موبایل های آماده برای ویندوز ۱۰» که مشخصا صرفا دربرگیرنده تلفن های هوشمندی هستند که از سوی مایکروسافت به نسخه دهم ویندوز بروز رسانی می گردند.

microsoft-store-windows-10-ready-01_story-w600

و این هم لیست تلفن های هوشمندی که برای فروش موجود هستند، اما ظاهرا قرار نیست به ویندوز ۱۰ بروز رسانی شوند:

microsoft-store-windows-10-ready-02_story-w600

همانگونه که مشاهده می کنید، لومیا ۵۳۰ و ۶۳۰ هردو برای فروش موجود هستند اما این شرکت آنها را در میان لیست تلفن های هوشمندی که برای ویندوز ۱۰ آماده خواهند بود، قرار نداده. این در حالیست که لومیا ۶۳۵ در این لیست جای گرفته است.

همچنین می توان گفت که موبایل های سری لومیا ۶۴۰، ۶۴۰ XL و ۷۳۵ در این لیست گنجانده شده اند اما خبری از سایر تلفن های هوشمند ویندوزی نیست.

حال اینکه مایکروسافت چرا سایر موبایل ها را در لیست «آماده برای ویندوز ۱۰» قرار نداده، نامعلوم است. برخی متصور هستند که با اینکار، مایکروسافت تلاش دارد به خریداران موبایل هایی که در این لیست قرار نگرفته اند، اشاره داشته باشد که خبری از بروز رسانی به ویندوز ۱۰ نیست و بعدا نباید گلایه ای در این خصوص داشته باشند. در حال حاضر انتظار می رود که ویندوز ۱۰ موبایل در اواخر آبان تا اواسط آذر برای تلفن های هوشمند ویندوزی از راه برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • erfan
    erfan | ۱۵ آبان ۱۳۹۴

    اصلا شما ها که اندروید دارین واس جی میاین ایجا کامنت میزارین؟
    سرتون تو کار خودتون باشه :X

  • Amir KH
    Amir KH | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    دوستان سر 8.1 دنیم هم این مشکل پیش اومده بود. این بدلیل فروش گوشیه که مایکروسافت گوشی های پرچمدار و قدیمی رو از لیست حذف کرده تا کسانی که گوشی پرچمدار میخوان منتظر پرچمدارای جدید باشت و ربطی به ساپرت نداره. وگرنه چطوری که الان بیشترین آمار نصب بیلد ها رو گوشیهای خارج از این لیسته؟!؟!؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی