ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین سری از ماشین های الکتریکی تسلا به ناوگان پلیس لس آنجلس ملحق شدند

اریک گارستی شهردار لس آنجلس امروز در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که 160 خودروی برقی و 128 خودروی الکتریکی دوگانه سوز را به ناوگان پلیس این شهر اضافه می کند. وی در این رابطه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

اریک گارستی شهردار لس آنجلس امروز در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که 160 خودروی برقی و 128 خودروی الکتریکی دوگانه سوز را به ناوگان پلیس این شهر اضافه می کند.

وی در این رابطه اظهار داشت: «امروز ما گام دیگری را برای تبدیل شدن به پایدارترین شهر در آمریکا بر می داریم. امسال لس آنجلس به خانه بزرگ ترین ناوگان دستگاه های الکتریکی تبدیل می شود و در نتیجه به میزان زیادی در هزینه هایمان نیز صرفه جویی خواهیم کرد.»

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ناوگان پلیس این شهر هم اکنون شامل 23 اسکوتر برقی و سه موتور سیکلت تمام الکتریکی است اما این نخستین اقدام عمده و قابل توجه برای استفاده از خودروهای بهره مند از سوخت غیر فسیلی خواهد بود که در این شهر صورت می گیرد.

شهردار لس آنجلس در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود اهدافی را نیز جهت حفظ محیط زیست مطرح کرد که برای تحقق آنها لازم است تا سال 2017 میلادی، نیمی از ناوگان پلیس این شهر با خودروهای برقی جایگزین شوند و تا سال 2025 هم 80 درصد از خریدهای شهرداری لس آنجلس از محل همین ماشین ها باشد.

Untitled

در کنار این خودروها، شهرداری لس آنجلس همچنین دو خودروی گران قیمت BMW i3 و Tesla Model S P85D را دریافت کرد که سرعت صفر تا 100 کیلومتر را به ترتیب در 7.0 و 3.0 ثانیه پر می کنند.

اداره پلیس این شهر در مورد موارد مصرف این خودروها حرف زیادی به میان نیاورد و صرفا به گفتن این جمله بسنده کرد که «این ماشین ها توسط کارشناسان فنی اداره پلیس لس آنجلس برای انجام فعالیت های تست و تحقیق مورد استفاده قرار خواهند گرفت تا مشخص شود که این تکنولوژی چطور می تواند آنها را در رفع نیازهای آتی شان یاری دهد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • shayan7
    shayan7 | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    قفل فرمونو داری ؟

  • amin
    amin | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    چرا شما انقد عشق تسلایی ادمین محترم این همه شرکت خودرو سازیی درست و حسابی تو جهانه من ک دیجیاتو رو دنبال میکنم هروقت پست ماشین باشه صد در صد درمورد شرکت تسلاس باو ول کن دیگه یه شرکت درستو حسابیو بیار تو پستات آخه چیه تسلا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی