ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۲۰۰ نفر از کاربران «اینسایدر» بیلد لغو شده ویندوز ۱۰ برای موبایل را نصب کرده اند

مایکروسافت در روز گذشته به شکل ناخواسته، بیلد جدید ویندوز ۱۰ برای موبایل را منتشر نمود و سپس به سرعت انتشار آن را لغو نمود. بلید جدید با شماره ۱۰۵۳۶ شناخته می شود و البته ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

مایکروسافت در روز گذشته به شکل ناخواسته، بیلد جدید ویندوز ۱۰ برای موبایل را منتشر نمود و سپس به سرعت انتشار آن را لغو نمود. بلید جدید با شماره ۱۰۵۳۶ شناخته می شود و البته در زمان کنونی، دارای یک باگ است که در صورت نصب شدن آن توسط کاربران، این اشخاص قادر نخواهند بود تلفن هوشمند ویندوزی خود را به بیلدهای بعدی بروز رسانی کنند.

Gabe Aul، معاون ارشد بخش مهندسی ویندوز برای دستگاه های مختلف، این خبر را در توئیتر خود تایید کرده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آقای Aul خبر می دهد که حدود ۲۰۰ نفر از کاربران اینسایدر توانسته اند به نسخه جدید بیلد مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ (نسخه موبایل) دسترسی پیدا کنند. وی البته اشاره دارد که این افراد، پیش از آنکه مایکروسافت پروسه بروز رسانی را متوقف کند توانسته اند به این بیلد دست پیدا نمایند.

Screen Shot 1394-06-23 at 09.08.30-w600

همانگونه که ذکر کردیم، بیلد جدید دارای یک باگ است که به کاربران اجازه نمی دهد موبایل خود را به بیلدهای بعدی و بالاتر بروز رسانی نمایند. آقای Gabe Aul خبر می دهد افرادی که به سرعت بروز رسانی را دریافت کرده اند نیز باید موبایل خود را دوباره به ویندوز فون ۸.۱ برده و سپس از آنجا دوباره پروسه نصب بیلدهای جدید مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ موبایل را آغاز نمایند.

مشکل عدم توانایی کاربران برای بروز رسانی به نسخه های جدیدتر تنها باگ بیلد ۱۰۵۳۶ نیست؛ این بیلد همچنین در زمان خرید یک اپلیکیشن در اپ استور و یا خریدهای درون اپلیکیشن ها، دچار مشکل می شود. انتظار می رود که مایکروسافت نسخه بهینه شده ای از بیلد ۱۰۵۳۶.۱۰۰۴ از ویندوز ۱۰ موبایل را در روزهای جاری برای کاربران «ویندوز اینسایدر» ارسال نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • وهاب
    وهاب | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    نه من خوشم میاد کاربرای ویندوز فون فقط میخوان بقیه رو متقاعد کنن که آره وینفون إل و بلو جیمبله،اندروید و آی او اس ..... !!!!!!آقا ضعیفین،کم گذاشتن براتون،ندارین،قبول کنیین،دیگه این توجیهات چیه که بیلد جدید دردس داره برا سازنده و ....

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    فعلااونجور که باید از ویندوز ۱۰ راضی نیستم که منو تحریک کنه وقتی یه گوشی پرچمدار رونمایی شد اونو بگیرم ، دوستان کسی برنامه ای شبیه برنامه دوربین گوشی های ویندوزی واسه اندروید سراغ نداره ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی