ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ساخت کمیک و انیمیشن های کوتاه با اپلیکیشن Draw Cartoons

اوایل قرن بیستم که هنوز رایانه های پیشرفته رندرینگ و نرم افزارهای طراحی سه بعدی وجود نداشت، انیمیشن سازی کاری سخت و هزینه بر بود و به نیروی انسانی متخصص نیاز داشت. اما این روزها به مدد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اوایل قرن بیستم که هنوز رایانه های پیشرفته رندرینگ و نرم افزارهای طراحی سه بعدی وجود نداشت، انیمیشن سازی کاری سخت و هزینه بر بود و به نیروی انسانی متخصص نیاز داشت. اما این روزها به مدد اپلیکیشن ها، هر فرد آماتور موبایل به دستی می تواند دست به قلم شده و یک انیمیشن کوتاه بسازد.

Draw Cartoons اپلیکیشنی است که امکان ساخت یک انیمیشن کوتاه را برایتان فراهم می کند؛ بدون آنکه به طراحی تک تک فریم ها برای تحرک بخشیدن به آیتم های داستانتان احتیاجی داشته باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

توجه کنید که Draw Cartoons یک انیمیشن ساز حرفه ای نیست، بنابراین نباید از خروجی هایش انتظاری در حد انیمیشن های هنری والت دیزنی داشته باشید. با این اپ نهایتا می توانید یک خاطره خنده دار میان دوستانتان را به شکل یک انیمیشن آماتور دوبعدی دربیاورید.

البته سادگی امکانات Draw Cartoons ابدا یک نقطه ضعف نیست، بلکه دقیقا بالعکس عامل موفقیت و نقطه قوت این اپ محسوب می شود. هر کسی با Draw Cartoons می تواند انیمیشن بسازد، از یک طراح حرفه ای گرفته تا کسی که در طول زندگیش هیچ محتوای متحرکی را تولید نکرده.

Draw Cartoons 1

با Draw Cartoons میتوانید به ساخت انیمیشن های کوتاه و حتی کمیک استریپ اقدام کنید. طراحی را می توانید از صفر شروع کنید، یا اینکه از المان های پیش فرض اپ مثل بک گراندها و کاراکترهای آماده برای خلق داستان به کار بگیرید.

پس از این به کمک ابزارهای برنامه اولین فریم انیمیشن را طراحی کردید، دیگر لازم نیست که برای انجام حرکت بعدی (مثلا بالا رفتن دست کاراکتر یا قدم زدن او) فریم دیگری به داستان اضافه کنید. تنها طراحی فریم های کلیدی در Draw Cartoons کافیست، خود اپلیکیشن به طور خودکار اتفاقات میان فریم A و B را متحرک خواهد کرد.

اما چگونه این اتفاق می افتد؟ کاراکترهایی که در Draw Cartoons طراحی می کنید، همگی دارای سیستم اسکلتی اند و می توان حرکات دست و سر و پایشان را به شیوه عروسک های خیمه شب بازی کنترل کرد. بنابراین برای کاری مثل قدم زدن کاراکتر نیازی به طراحی مجدد حرکات پا ندارید، بلکه با یک سوایپ ساده می توانید کاراکتر را حرکت داده و وضعیت جدید او را در قالب یک فریم ذخیره کنید.

یکی از قابلیت بسیار خوب Draw Cartoons، امکان ضبط صدا و افزودن موزیک به فایل انیمیشنی است تا بتوانید با ترکیبی از صدای خودتان و موزیکی که دوست دارید، یک انیمیشن کوتاه جذاب و سرگرم کننده بیافرینید.

Draw Cartoons در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده که برای دسترسی به امکانات ویرایشی بیشتر لازم است تا به نسخه 5 دلاری آن مراجعه کنید.

Draw Cartoons

Draw Cartoons

سازنده: Zalivka Mobile قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 23.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • LINKNAMA.IR
    LINKNAMA.IR | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    تشکر عالی بود

  • matin
    matin | ۱ مهر ۱۳۹۴

    به نظرم خنده دار میاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی