ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو به زودی پروسه تولید موبایل برای رقبای خود را آغاز خواهد کرد

لنوو را می توان یکی از بزرگترین کمپانی های تکنولوژیک جهان برشمرد که محصولات الکتریکی فراوانی را تولید کرده و مدتی پیش نیز دست به خرید بخش موبایل شرکت آمریکایی «موتورولا» زده بود. این شرکت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

لنوو را می توان یکی از بزرگترین کمپانی های تکنولوژیک جهان برشمرد که محصولات الکتریکی فراوانی را تولید کرده و مدتی پیش نیز دست به خرید بخش موبایل شرکت آمریکایی «موتورولا» زده بود.

این شرکت در سال های گذشته از محل فروش تلفن های هوشمند سود مناسبی به دست می آورد اما در گزارش مالی از سه ماهه دوم سال جاری، خبر از زیان ۲۹۲ دلاری به گوش می رسید. بازار چین در حال اشباع شدن است و چنین زیان هایی نیز در ادامه راه، برای شرکت های مقیم چین بیشتر خواهند شد. شیائومی، ZTE، هوآوی و شرکت های چینی بسیار دیگری در این کشور در حال فعالیت هستند که باعث کاهش سود و رفتن رو به زیان های مکرر شده اند. لنوو اما برای جلوگیری از تکرار چنین وقایعی، تصمیمات جدیدی گرفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

لنوو تصمیم دارد از منابع گسترده خود استفاده کرده و برای سایر شرکت های توسعه دهنده تلفن هوشمند، به ساخت و اسمبل کردن این محصولات مشغول گردد. به کلامی ساده تر، لنوو اجازه خواهد داد بزرگترین رقبایش، از کارخانه های عظیم اش برای تولید موبایل های خود بهره جویند.

گفته می شود پس از زیان ۲۹۲ میلیون دلاری که در ماه گذشته گزارش شد، مدیران این شرکت چنین راهکاری را برگزیده اند. در این میان لازم به ذکر است که خرید بزرگ و اخیر لنوو که آن را با نام موتورولا می شناسیم، سود مناسبی را به جیب مدیران شرکت چینی سرازیر کرده اما در هر صورت، بازار اشباع شده چین که در واقع محل اصلی لنوو برای فروش محصولاتش است، باعث گشته تا این شرکت با زیانی کلان رو به رو گردد.

با راهکار فعلی، لنوو تمرکز خود را بر روی بخش اسمبل کردن تلفن های هوشمند معطوف خواهد ساخت و به همین وسیله، تبدیل به رقیبی بزرگ برای فاکسکان، Compal Electronics و FIH Mobile خواهد شد که از بزرگان این تجارت به شمار می آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    فاکسان همونیه که گوشی های میزو رو اسمبل می کنه؟اگه لنوو بیاد اسمبل گوشی های کمپانی های دیگرو بر عهده بگیره،گوشی های خودشو کی میسازه؟تازگی ها هم زوک رو گرفت.

  • m. masoud
    m. masoud | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    حالا باید دید می تونه بازار رو از فاکسان بگیره

  • Metal
    Metal | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    زيان٢٩٢ ميليون دلاري هستش كه ميليونش جا افتاده در متن !
    با تشكر از خودم !! كه زحمت كشيدم ايراد و پيدا كردم
    با تشكر از جماعت منفي دهنگان هميشه در صحنه كه اميد ميدهند براي ادامه حضورم شرمنده ميكنند من و
    وقت ندارم وگرنه چشم بيشتر ميرسم نگران باد كردن منفيهايتان نباشيد

  • Metal
    Metal | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    خخخ
    تصور كن يك لحظه لنوو آيفون اسمبل بكنه !
    بعدش هم مياد راحتتر كپيش ميكنه !!
    به اين ميگويند زرنگي از نوع چيني

مطالب پیشنهادی