ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت: هیچ شرکتی توان رقابت با بازی های انحصاری ما را ندارد

سونی و مایکروسافت تلاش دارند تا در انتهای سال میلادی پیش رو، بهترین محتوای ممکن را در اختیار کاربران کنسول های بازی خود قرار دهند تا جمعیت بیشتری را در فصل تعطیلات نسبت به خرید ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

سونی و مایکروسافت تلاش دارند تا در انتهای سال میلادی پیش رو، بهترین محتوای ممکن را در اختیار کاربران کنسول های بازی خود قرار دهند تا جمعیت بیشتری را در فصل تعطیلات نسبت به خرید آن ها مشتاق نمایند.

با این وجود موفقیت مایکروسافت از لحاظ تعداد قطعی است. عرضه عناوین انحصاری مایکروسافت از یک ماه پیش با Rare Replay و Gears of War Ultimate Edition آغاز شد و تا چند روز دیگر نیز Forza MotorSport 6 و بسیاری دیگر از بازی ها از راه خواهند رسید.

از همین رو، Kudo Tsunoda یکی از مدیران مایکروسافت و مغز متفکر پروژه های کینکت و هولولنز در این راستا می گوید: «میزان عناوین بزرگ، جریان ساز و انحصاری که تعطیلات امسال روی اکس باکس در دسترس قرار می گیرد خیره کننده است. فکر می کنم اگر به رقابت ما نگاه کنید، هیچ راهی وجود ندارد که شرکت های دیگر توانند با بازی های انحصاری ما رقابت کنند، و این یک بخش فوق العاده از کاری است که ما با اکس باکس انجام می دهیم.»

هیلو 5، Rise of the Tomb Raider و فیبل لجندز نیز از دیگر عناوین مهم انحصاری امسال مایکروسافت هستند. به هر حال، میل بازار نسبت به خرید پلی استیشن 4 بیشتر است، با این وجود مایکروسافت انتهای سال پیش ثابت کرد می تواند در بهترین ماه های سال، کنسول محبوب بازار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (71 مورد)
  • sina.wins
    sina.wins | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

    سلطان بازیهای انحصاری فقط metal gear solid که من به خطرش از پی اس وان تا پی اس فور کنسول خریدم

  • sina
    sina | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    میدونم دیر ولی تو همین دیجیاتو خبر هدست واقعیت مجازی پلی استیشن.با اومدنش مطمئنم رو دست هلولنز میزنه.بازم یه نکته+ که باعث میشه سونی جلد بیافته.خداوکیلی با این همه امکانات من موندم چرا مردم بازم ایکس باکس رو میخرن.ولی بلاخره علاقه طرف.ولی بازم باید این نکات مثبت رو در نظر گرفت

  • sina
    sina | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    همینجوری اش هم که فروش وان کمتر هست.چه برسه بخواد ویندوز10با وان یکپارچه بشه.طرف خول نیست که بیاد کنسولی رو بخر که قدرت کمتری نسبت به کامپیوتر داره ولی بازی هاش رو جفدش اجرا بشه.مخصوصا کسایی که از قبل کامپیوتر یا لب تاپ داشته باشن

  • sina
    sina | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    پس بقول یه نفر که اسمش رو نمیبرم که میگه اگر ویندوز10 با وان یکپارچه بشه مرگps4 میشه.اشتباه میکنه،اگر این اتفاق بیافته فروش وان کمتر میشه(حالا میگیم بازم بعضیا وان بخرن)اونوقت اختلاف وان با فور میره بالا.فروش فور بیشتر میشه و وان کمتر.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی