ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پایگاه داده «گیک بنچ» خبر از توسعه گلکسی اس ۷ با دو میزان متفاوت از حافظه رم می دهد

تقریباً حالا همگی به خوبی می دانیم که سامسونگ با تکیه بر تکنیک هایی مدرن در مبحث مدیریت پروژه روند توسعه ی پرچمدار کهکشانی بعدی اش، یعنی گلکسی اس ۷ را تسریع نموده تا بتواند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

تقریباً حالا همگی به خوبی می دانیم که سامسونگ با تکیه بر تکنیک هایی مدرن در مبحث مدیریت پروژه روند توسعه ی پرچمدار کهکشانی بعدی اش، یعنی گلکسی اس ۷ را تسریع نموده تا بتواند آن را هر چه زودتر وارد فاز تولید انبوه نماید.

ضمناً گفته می شود کره ای ها مجدداً به سمت سیاست های پیشین خود سوق پیدا کرده اند و باز هم مشغول تست پرچمدار آتی شان با دو چیپست متفاوت اگزینوس و اسنپدراگون ۸۲۰ هستند. در مورد اسنپدراگون ۸۲۰ نیز ذکر می گردد سامسونگ بسیار محتاط با آن برخورد کرده و آزمایش های دشواری را بر روی اش پیاده سازی نموده تا اطمینان حاصل کند بحث ها و معضلات مرتبط به مدل ۸۱۰ برای آن تکرار نخواهند شد.

البته برخی منابع باور دارند چیپ پرچمدار بعدی کوالکام چراغ سبز غول تکنولوژی کره ای را دریافت نموده و احتمالاً در روند تولید گلکسی اس ۷ نقشی پر رنگ را ایفا خواهد کرد و بازهم بازارهای معینی شاهد عرضه ی محصول با این تراشه خواهند بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر در مورد گلکسی اس ۷ و شایعات تازه انتشار یافته آگاه شوید.

در صورت صحت داشتن موضوع یاد شده هنوز مشخص نیست سامسونگ علیرغم موفقیت اگزینوس ۷۴۲۰ و درخشش آن چرا بازهم راضی گشته تا با شناخته شده ترین نام دنیای پردازنده های موبایل وارد همکاری گردد و البته عده ای گمان می برند برتری کوالکام در پشتیبانی بی نقص از فناوری ارتباطی LTE می تواند عامل چنین قضیه ای باشد.

به هر جهت یکبار دیگر در پایگاه داده ی ابزار بنچ مارک گیری «گیک بنچ» دو موبایل با نام های شناخته شده ی "Lucky-LTE" و  "Project Lucky" رویت گشته اند که هر دو از چیپ اگزینوس ۸۸۹۰ بهره می برند و حدس زده می شود این دو، نمونه هایی اولیه از گلکسی اس ۷ باشند.

نکته در اینجاست که اسمارت فون های مذکور دو میزان متفاوت از حافظه ی رم را به خود اختصاص داده اند؛ نسخه ای که پسوند LTE‌ را یدک می کشد از ۴ گیگابایت حافظه ی رم برخوردار بوده و نسخه ی فاقد پسوند یاد شده تنها ۳ گیگابایت رم دارد. هر چند قطعیتی در این رابطه وجود ندارد ولی شایعات پیشین می گویند کهکشانی بعدی سامسونگ دارای دو سایز نمایشگر ۵.۷ (یا ۵.۸) و ۵.۲ اینچی خواهد بود و شاید بر حسب همین مسئله میزان رم نیز متغیر باشد.

گفتنی است که مدل شناسایی شده با عنوان Project Lucky توانسته در بنچ مارک «گیک بنچ» امتیاز بالاتری را به دست آورد که این اتفاق به یقین ناشی از سرعت کلاک بالاتر هشت هسته ی پردازنده ی آن بوده است. در Lucky-LTE فرکانس کاری هسته ها روی ۱.۳۸ گیگاهرتز تنظیم شده اند در حالیکه این عدد برای دیگر مدل روی ۱.۵ گیگاهرتز بوده است.

نظر شما در این زمینه چیست و فکر می کنید آیا سامسونگ بخواهد گلکسی اس ۷ را با دو سایز متفاوت نمایشگر و سخت افزارهایی مختلف راهی بازار کند یا تنها نمونه های اولیه اینگونه مشخصاتی را دارا خواهند بود؟

Samsung-Galaxy-S7-Exynos-versions-with-both-3-GB-and-4-GB-RAM-benchmarked (1)

Samsung-Galaxy-S7-Exynos-versions-with-both-3-GB-and-4-GB-RAM-benchmarked

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • rk.reza
    rk.reza | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    اگه بخواد اس 7 رو با نمایشگر 5.7 بده بیرون پس سری نوت رو با چه اندازه ای میخواد تولید کنه؟ :/
    احتمال زیاد همون کوچیکتره پرچمدار آیندس

    • کایبا
      کایبا | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

      داداش انگار نصفحه وارد اکانت تو شدم رو اون عکس پروفایل گوشه بالا کلیک میکنم لیست نظرات تو میاد خودمم نمیتونم وارد شم

  • شـــایـــان
    شـــایـــان | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    فکر نکنم سامسونگ با توجه به سابقه ش از یک گوشی دو مدل بسازه احتمالا مدل رم ۳ گیگابایت یه پرچم دار دیگه باشه

  • Galaxy note 4
    Galaxy note 4 | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    اگه سامسونگ دوباره بخواهد به سیاست قبلیش روی بیاره احتمالا بازم باید منتظر دردسر های آپدیت باشیم.

  • Alireza Azizi
    Alireza Azizi | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    اینکه مسلمه فعلا همه چی در مراحل اولیه قرار داره چون غیر ممکنه که سامی بخواد گوشی پرچمدارش رو با چیپ 1.5 گیگاهرتزی بده بیرون

مطالب پیشنهادی