ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نمایشی قدرتمند تر از گلکسی نوت ۵؛ مشخصات موبایل Pro 5 از Meizu در پایگاه داده گیک بنچ مشاهده شد

در روز های اخیر کمپانی «میزو» خبر داده بود که می خواهد نام جدیدی برای سری موبایل های اعلای خود برگزیند؛ این شرکت اظهار کرده که از این پس، باید شاهد پرچمداران این کمپانی با ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

در روز های اخیر کمپانی «میزو» خبر داده بود که می خواهد نام جدیدی برای سری موبایل های اعلای خود برگزیند؛ این شرکت اظهار کرده که از این پس، باید شاهد پرچمداران این کمپانی با کد «MX Pro» باشیم.

از سوی دیگر، میزو اعلام نموده که در تاریخ اول مهر ماه - ۲۳ سپتامبر تصمیم دارد تا یک کنفرانس خبری در شهر پکن برگزار کند؛ مکانی که احتمالا می توانیم انتظار معرفی «Pro 5» را بکشیم. موبایلی که بر اساس گفته شرکت مورد بحث، از نمایشگری ۵.۵ اینچ با رزولوشن Full HD بهره می برد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

چند روز بیشتر تا رونمایی از این موبایل باقی نمانده اما اکنون، پایگاه داده گیک بنچ شاهد حضور موبایلی با عنوان «میزو NIUX» بوده است. تلفن همراهی که قادر شده تا به امتیاز ۵۵۹۳ در تست چند هسته ای دست پیدا کند.

Meizu-NIUX-Geekbench_1

چنین امتیازی، حتی از نوت ۵ نیز بالاتر است و بر همین اساس، می توان گفت که تلفن هوشمند جدید میزو، از چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ سامسونگ بهره برده. علت امتیاز بالاتر پرو ۵ از نوت ۵ نیز احتمالا مربوط به نمایشگر کوچک تر آن به همراه پیکسل های کمترش است. گلکسی نوت ۵ از سامسونگ مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچ با رزولوشن 2K شده در حالی که موبایل میزو، ۵.۵ اینچی و صرفا فول اچ دی است.

آنچنان که در تصویر مشخص شده، موبایل مورد بحث از رم چهار گیگابایتی بهره برده و همچنین به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز گشته. این موبایل همچنین با اندروید ۵.۱ به دست کاربران خواهد رسید. باید دید شرکت چینی در اول مهر ماه در نهایت چه موبایلی را معرفی خواهد کرد و مهم تر اینکه در چه بازارهایی قصد فروشش را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • MA725
    MA725 | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    وااای خیلی خوشگل و باکلاسه مخصوصا از جلو

  • hadi
    hadi | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    میزو واقعا گوشی های با کیفیت و قدرتمندی رو میسازه
    من خودم mx4 دارم واقعا سریع و قدرت منده تو همه با امکانات بالا .یه تومن واقعا میرزه!
    توی antutu هم تست گرفتم شد 49008

  • A
    A | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    بهترین برند سونیه

    • Mr.EN
      Mr.EN | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

      بهتره بگی جزو بهترین هاست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی