ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت Mi Pad 2 شیائومی در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ خبری از بوت دوگانه نخواهد بود

شیائومی در سال جاری از تلفن های هوشمند بسیار متنوعی پرده برداری کرده و در کنار آنها گجت های اسمارت جدیدی را نیز معرفی نموده. اکنون هم انتظار می رود این برند چینی به زودی از نسل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

شیائومی در سال جاری از تلفن های هوشمند بسیار متنوعی پرده برداری کرده و در کنار آنها گجت های اسمارت جدیدی را نیز معرفی نموده. اکنون هم انتظار می رود این برند چینی به زودی از نسل دوم تبلت خود موسوم به Mi Pad 2 رونمایی به عمل بیاورد که البته نسل اول آن در مارس ۲۰۱۴ به بازار آمد.

تا به حال شاهد لو رفتن تصاویری از تبلت یاد شده بوده ایم و در شایعه ای نیز شنیده ایم که شاید این دیوایس با بوت دوگانه عرضه گردد و به کاربران خود امکان دهد هر دو سیستم عامل ویندوز ۱۰ و اندروید را در کنار هم تجربه نمایند.

اما امروز منابع گوناگون جزئیات تازه تر و دقیق تری در مورد Mi Pad 2 فاش ساخته اند، که نشان می دهد شایعات پیشین صحت نداشته اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مطابق شنیده های جدید Mi Pad 2‌ در دو نسخه تولید می گردد و لذا خبری از بوت دو گانه در آن نخواهد بود. در اصل کمپانی چینی تولید کننده بنا دارد تا محصول جدیدش را با سیستم عامل های ویندوز ۱۰ و اندروید به صورت جداگانه ارائه نماید و کاربران می قادر خواهند بود آن را با هر یک از مواردی که یاد شد خریداری کنند.

ضمناً حالا گفته می شود تبلت آتی شیائومی قدرت خودش را از یکی از چیپ های به روز اینتل خواهد گرفت و در حالیکه نسخه ی پیشین آن نمایشگری ۹.۷ اینچی داشت در نمونه ی بعدی می بایست منتظر صفحه نمایشی با همین سایز یا قدری بزرگتر باشیم.

علاوه بر این ۴ گیگابایت حافظه ی رم هم از دیگر ویژگی های سخت افزاری است که برای Mi Pad 2‌ گمانه زنی می گردد. هر چند شایعه آمده در بالا هم قدری ایده آل گرایانه به نظر می رسد و بیانگر این است که شیائومی می خواهد دل کاربران دو پلتفرم متفاوت را به دست بیاورد و محصولات خودش را به سمت ویندوز مایکروسافت نیز سوق بدهد، ولی فعلا دلیلی برای رد کردن آن وجود ندارد و باید قدری بیشتر منتظر بمانیم تا جزئیاتی دقیق تر و از منابعی موثق تر به بیرون درز پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    سلام
    رفیق تبلت اولی 7.9 بود نه 9.7 تصحیحش کن
    مرسی
    خسته نباشی

  • Rivekan
    Rivekan | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    نسل اول این تبلت مشخصات قابل قبولی داشت چیپ تگرا k1 و GeForce Kepler GPU و 7.9 اینچ با رزولوشن 1536*2048 تراکم پیکسلی 324ppi به همراه اسپیکر استریو تنها مشکلش جنس پلاستیکی و نداشتن شیار سیم کارت بود نسخه ویندوز 10 (اگر واقعیت داشته باشه) به نظرم با قیمت اقتصادیش به درد کار سبک دانشجو ها میخوره البته اگر کیبرد هم براش تعبیه کنه!

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    سامسونگ هم می گن قراره یه 12 اینچی با صفحه نمایش 4k بزنه با ویندوز 10 / روز به روز داره جمع تولید کنندگان تبلت های ویندوزی بیشتر می شه

  • M.R.P
    M.R.P | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    دوستان کیا اینجا اسمارت فون شیائومی دارن یا استفاده کردن؟!
    از نظر آپدیت اندروید به نظر میرسه این شرکت خیلی ضعیفه(آپدیت رام ولی خیلی سریع هست) به نظر شما ارزش داره آدم به خرید گوشی پرچمدارش فکر کرد؟(MI5)

    • MGK
      MGK | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

      سلام. به نظر من باوجود اینکه آپدیت اندرید دیر واسه گوشی هاش میاد ولی میارزه.
      من خودم mi 4 lte دارم از چین تهیه شده واسم قیمت تموم شده ۸۸۰ هزارتومان شد.
      رام خیلی خوبی داره و خسته نمیشی و تقریبا هر دو هفته یکبار آپدیت های رامش میاد.
      سایت رامش هم یک فروم داره که خیلی خوب و کاربردی.
      کیفیت گوشیاش هم خیلی خوبه با سری نوت و ردمی هاشم کار کردم خیلی خوب هستن .

      • M.R.P
        M.R.P | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

        دستت طلا دادا، لطفا یه ایمیل ب من بزن m.r.p0894@gmail
        میخوام باهات صحبت کنم، مرسی

مطالب پیشنهادی