ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارائه خدمات مایکروسافت Zune از تاریخ ۲۴ آبان متوقف خواهد شد

سرویس موسیقی مایکروسافت به نام Zune در زمره خدماتی به شمار می رود که این شرکت نتوانست در بازار رقابت آن را چندان به موفقیت برساند و حالا کمپانی ساکن ردموند اعلام کرده قصد دارد ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

سرویس موسیقی مایکروسافت به نام Zune در زمره خدماتی به شمار می رود که این شرکت نتوانست در بازار رقابت آن را چندان به موفقیت برساند و حالا کمپانی ساکن ردموند اعلام کرده قصد دارد ارائه این سرویس را از تاریخ ۲۴ آبان متوقف کند.

بر اساس اعلام مایکروسافت کاربران از این تاریخ دیگر قادر نخواهند بود موسیقی های ارائه شده در Zune را استریم و دانلود کنند و حتی محتوای خریداری شده توسط کاربران که دارای قفل DRM باشند نیز امکان دارد دیگر قابل پخش نباشند، موردی که البته شامل پخش کننده های موسیقی سری Zune ساخت این شرکت نمی شود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

البته چنین تصمیمی به معنی تسلیم شدن مایکروسافت در زمینه خدمات موسیقی نیست چرا که این شرکت تصمیم دارد کاربرانی که خدمات Zune Music Pass را خریداری کرده اند را به سرویس تازه خود به نام Groove انتقال دهد، سرویسی که روی ابزارهای مبتنی بر ویندوز ۱۰، اندروید، iOS و حتی کنسول Xbox One قابل دسترسی است.

مایکروسافت برای منظور اشتراک ۳ ماهه کاربران Zune را به اشتراک ۱ ماهه سرویس Groove تغییر می دهد که هزینه آن ۹.۹۹ دلار تعیین شده و کاربران سالیانه نیز از اشتراک Groove Music Pass بهره مند خواهند شد که تهیه آن برای هر سال ۹۹.۹ هزینه دارد.

شرکت ساکن ردموند سرویس ها و محصولات Zune را در سال ۲۰۰۶ برای مقابله با آیپاد های اپل راه اندازی کرد اما در سال ۲۰۱۲ مجبور شد وب سایت این خدمات را تعطیل کرده و محتوای آن را به بخش Xbox Music انتقال دهد، سرویسی که در نهایت امسال نام آن به Groove تغییر یافت.

این شرکت همچنین در سال ۲۰۱۳ نیز پشتیبانی از Xbox Video را برای پخش کننده های موسیقی خود متوقف کرده بود و حالا با این تصمیم جدید، لازم است کاربران خدمات Zune تا پیش از رسیدن تاریخ یاد شده نسبت به انتقال فایل های خود به محلی دیگر اقدام نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • على
    على | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    یه سری تبلیغات اپل بود دوتا بازیگر داشت یکی مک بود یکی پی سی، یادتونه؟ یکی از کنفرانس اپل رو یادمه که اولش اون یارو بازیگر پی سی میاد مث استیو جابز لباس پوشیده... زون پلیر رو مسخره میکرد حتما رو یوتیوب ببینیدش، ارزش 4-5 دقیقه خنده محض رو داره :)

  • I am payne,max payne...
    I am payne,max payne... | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    خیلی باحال بود...نمیدونم چرا کله پا شد...
    ...
    فعلا با groove کیف می کنیم...

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    ما که شانس نداریم از این سرویس ها استفاده کنیم ولی خدا بیامرزتش
    آقا اینا رو ول کنید دیروز برنامه نویس های اج به تمامی سوالات مردم پاسخ دادن از قبیل ورود اج به ایکس باکس تا امکاناتی که همیشه می خواستید و قول دادن بیشترین رو در همین اینسایدر یعننی تا آبان ماه ببینید خداییش دمشون گرم واقعا می خوان بهترین مرورگر رو بسازن

    • abolfazl_eslami
      abolfazl_eslami | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

      اینم لینک تمام سوالات و جوابها
      http://www.windowscentral.com/microsoft-edge-devs-answer-your-top-questions

    • متین
      متین | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

      داداش کار یکی از دوستای مارو راه انداختی خدا خیرت بده ول نمیکرد منو-_-;

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی