ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل به کاربران اجازه خواهد داد تا اپلیکیشن های پیش فرض آیفون را حذف کنند

تیم کوک اخیرا مصاحبه ای با BuzzFeed داشته و در بخشی از این گفتگو، اظهار نموده که در حال بررسی ایجاد کردن امکان حذف اپکیلیشن های پیش فرض آیفون به دست کاربران است. اپلیکیشن های مختلفی در آیفون به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

تیم کوک اخیرا مصاحبه ای با BuzzFeed داشته و در بخشی از این گفتگو، اظهار نموده که در حال بررسی ایجاد کردن امکان حذف اپکیلیشن های پیش فرض آیفون به دست کاربران است. اپلیکیشن های مختلفی در آیفون به شکل پیش فرض به دست کاربران می رسند که بیشتر اوقات، در پوشه ها پنهان گشته و مورد استفاده هم قرار نمی گیرند؛ Compass، Stocks، Podcasts و Tips از همین دست اپلیکیشن ها هستند.

هرچند آقای کوک چنین موضوعی را عنوان نموده و به زودی شاهد این قابلیت در iOS خواهیم بود اما از طرفی، وی خبر می دهد که اپلیکیشن های اصلی همچون بخش ارسال پیامک، ایمیل و سافاری به هیچ عنوان از سوی کاربران قابل حذف نخواهند بود. او در خصوص قابلیت حذف اپلیکیشن های اصلی همچون سافاری می گوید:‌ «چنین اپلیکیشن هایی به شکلی کامل با پلتفرم iOS بهینه و یکپارچه گشته اند و در صورت حذف شدن، احتمالا کاربر در بخش های دیگری از همین پلتفرم با مشکل رو به رو خواهد شد.»

در iOS ۹ شاهد عرضه اپلیکیشن های جدیدی همچون Find My iPhone، Find My Friends و News خواهیم بود؛ اپلیکیشن هایی که به احتمال زیاد قابل پاک شدن هم نخواهند بود. آقای کوک در ادامه گفته های خودش می گوید: «ما البته به هیچ عنوان علاقه ای به اشغال فضای ذخیره سازی کاربر در موبایلش نداریم و مشخصا می خواهیم آنها همواره خشنود باشند.»

وی عنوان نکرده که چه زمانی کاربران خواهند توانست به این قابلیت دسترسی داشته باشند؛ iOS 9 امروز منتشر خواهد شد و بعید به نظر می رسد که این ویژگی در آن قرار گرفته باشد اما به نظر می رسد در نسخه های بعدی که در هفته و ماه های آینده از راه خواهند رسید، بتوانیم این قابلیت را مشاهده کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • S.O.N.Y
    S.O.N.Y | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    فن های تعصبی اپل رو نمیشه اگاه کرد چون همیشه جک خودشونو میگن خخخخ ولشون کنید دوستان بگذارید با سیستم عاملی که روز به روز از اندروید بیشتر داره اسکی میره خوش باشن .
    به قول دوستمون کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب هر کاریش کنی خوابه اینم حکایت فن سوز های اپل

  • pouyan
    pouyan | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    بدر میخوره ولی ios تقلید کرده از سامسونگ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی