ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس پیشبینی ها روند درجا زدن فروش سامسونگ امسال هم ادامه خواهد داشت

اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ اندکی پیش نسخه آنلاک فبلت تازه خود یعنی نوت ۵ (بررسی دیجیاتو) را با قیمت کمتر از قبل معرفی کرد، موردی که می تواند در اثر روند رو به به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ اندکی پیش نسخه آنلاک فبلت تازه خود یعنی نوت ۵ (بررسی دیجیاتو) را با قیمت کمتر از قبل معرفی کرد، موردی که می تواند در اثر روند رو به به کاهش سهم بازار این سازنده کره ای و فروش کمتر از پیشبینی پرچمدارانی مثل Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge باشد.

سال گذشته در صوتی که می خواستید پرچمدار سری نوت این سازنده را تهیه کنید باید حداقل مبلغ ۸۲۶ دلار برای این موضوع کنار می گذاشتید، اکنون اما نسخه آنلاک و ۳۲ گیگابایتی نوت ۵ با قیمت ۶۹۶ دلار قابل تهیه است.

این در حالی است که شرکت رقیب یعنی اپل تمایلی به کاهش قیمت نشان نداده و آیفون ۶ اس پلاس با همان قیمت ۷۴۹ دلار عرضه شده که سال گذشته برای نسل پیشین این محصول نیز شاهد بودیم.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ گسترشی کم سابقه را در پرونده تولید تلفن های هوشمند خود دارد، شرکتی که در سال ۲۰۱۲ افزایش خیره کننده ۱۳۱ درصدی را در این زمینه تجربه کرد و این موفقیت را در سال ۲۰۱۳ نیز با رشد ۴۴ درصدی ادامه داد.

چنین روندی سالهای اخیر اما رو به کاهش بوده و این شرکت سال گذشته نتوانست فروش ۳۱۵ میلیون دستگاهی تلفن های هوشمند خود را نسبت به سال پیش افزایش دهد، آن هم در حالی که رقیب آمریکایی یعنی اپل در همین حین با تمام سرعت به پیش می تازد و آمار های موفقیت را یکی پس از دیگری به نام خود ثبت می کند.

روند درجا زدن سامسونگ امسال هم به نظر نمی رسد پایانی داشته باشد، چرا که بر اساس تخمین های موسسه سرمایه گذاری Shinhan، بازار تلفن های هوشمند این شرکت در سال ۲۰۱۵ با رسیدن به ۳۱۸ میلیون دستگاه افزایشی بسیار اندک و ۰.۹۵ درصدی را تجربه خواهد کرد، در حالی که پیشبینی می شود اپل با عرضه ۲۳۰ میلیون تلفن هوشمند، فروش خود را ۱۹ درصد افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • JK Shin
    JK Shin | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    دوستان دقت کنید که همین مطلب تو زومیت با تیتر " فروش گوشی‌های سامسونگ نسبت به سال گذشته بدون رشد بوده است " نوشته شده بود الآن دیگه واقعا به اپلیاتو ایمان آوردم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی