ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدست واقعیت مجازی Viulux VR معرفی شد

کمپانی های بسیاری در IFA برلین محصولات خود را به نمایش گذاشتند و شرکت چینی 3DInlife نیز یکی از آن ها بود. این شرکت از سال 2007 تاکنون بیش از 200 پتنت به ثبت رسانده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

کمپانی های بسیاری در IFA برلین محصولات خود را به نمایش گذاشتند و شرکت چینی 3DInlife نیز یکی از آن ها بود. این شرکت از سال 2007 تاکنون بیش از 200 پتنت به ثبت رسانده و چندین محصول متنوع نیز به بازار عرضه کرده که Viulux VR قطعا جذاب ترین آن هاست.

بدنه هدست از پلاستیک ABS و بندهای آن از چرم مصنوعی ساخته شده اند. یک نمایشگر 5.5 اینچی TFT LCD با رزولوشن 1920 در 1080 (برای هر چشم 960 در 1080) و نرخ رفرش 60 هرتز درون دستگاه جای خوش کرده اند. در برابر نمایشگاه، دو لنز غیر کروی نیز قرار گرفته است. یک درگاه USB 2.0 نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

برای آنکه بتوانید Viulux VR را راه بیاندازید، نیاز به کامپیوتری با ویندوز 7 یا 8.1 (ورژن 64 بیت)، 8 گیگابایت رم، کارت گرافیک NVIDIA GTX 960/AMD R9 390 به بالا خواهید داشت. سازندگان می گویند این هدست همانند دیگر دستگاه های پوشیدنی در حوزه واقعیت مجازی می تواند برای شبیه سازها، بازی ها، سرگرمی ها و حتی آموزش و سلامتی نیز کاربرد داشته باشد.

کمپانی 3DInlife از سه پروژه آتی خود نیز پرده برداشت. آن ها قصد دارند هدست واقعیت مجازی دیگری با کیفیت QHD، یک دستگاه All-in-One و یک باکس واقعیت مجازی (همانند گوگل کاردبورد) برای تلفن های اندرویدی بسازند. علاوه بر HTC، فیسبوک و سونی، شرکت های دیگری نیز وارد این حوزه شده اند که 3DInlife یکی از آن هاست. قطعا بهترین عملکرد در زمینه سخت افزار و پوشش نرم افزاری می تواند موفقیتی عمده برای شرکت ها رقم بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sina
    sina | ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

    چرا ویندوز10رو ساپورت نمیکنه؟!
    الآن تو خارج اکثرا ویندوز8.1 و 10 هستش.ویندوز7 چیه؟البته ایرانی ها ویندوز7 دارن خوبه.ولی کی داره پول همچین چیزی رو بده؟

    • kavan.h
      kavan.h | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

      اره راست میگی

مطالب پیشنهادی