ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری منتسب به تبلت ۱۰ اینچی جدید آمازون

در صورت صحت اطلاعات و تصویر جدید به بیرون درز یافته از جانب @evleaks، به نظر می رسد آماده سازی یک تبلت جدید در دستور کار کمپانی آمازون قرار گرفته باشد. عکس مورد بحث نمایی از دیوایسی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

در صورت صحت اطلاعات و تصویر جدید به بیرون درز یافته از جانب @evleaks، به نظر می رسد آماده سازی یک تبلت جدید در دستور کار کمپانی آمازون قرار گرفته باشد.

عکس مورد بحث نمایی از دیوایسی ۱۰ اینچی و احتمالاً از سری "فایر تبلت های" شرکت یاد شده را به نمایش در می آورد که بر روی آن نیز نسخه ای به روز شده از سیستم عامل اختصاصی و مبتنی بر اندروید Fire OS اجرا گشته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ضمناً اکنون و در نگاه اول شواهد نشان می دهند Fire OS بسیار بیشتر از گذشته به اندروید خالص نزدیک شده و در قسمت پائینی محصول هم دکمه های Home، Back و اپلیکیشن های اخیر ظاهری شبیه به آنچه در موبایل ها و تبلت های مبتنی بر اندروید آب نبات چوبی دارند به خود گرفته اند و لذا شاید با همین نسخه از پلتفرم موبایلی گوگل طرف باشیم.

پیش از این و از جانب وال استریت ژورنال شایعه شده بود که جف بزوس و شرکت متبوعش قصد دارند به زودی تبلتی با قیمت بسیار نازل و در حدود ۵۰ دلار را راهی بازار نمایند، ولی آنچه در تصویر لو رفته بوسیله @evleaks وجود دارد شبیه به محصولی ارزان قیمت نیست و به نوعی خبر می دهد که شاید یک پرچمدار با ابعاد نمایشگر ۱۰ اینچ نیز در راه باشد.

گفتنی است که خود آمازون تا به اکنون در مورد اخبار و شایعات اخیر ابداً اظهار نظر خاصی صورت نداده و فعلاً هم قصد برگزاری مراسمی ویژه جهت رونمایی از محصولات سخت افزاری تازه اش را ندارد، ولی در عین حال نباید از یاد برد که سری تبلت های موسوم به فایر آخرین بار حدود یک سال پیش به روز رسانی شده اند و لذا می توانیم در آینده ای بسیار نزدیک و تا پیش از پایان سال منتظر رونمایی از نسلی جدید باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    وای آمازون را داریم با اندروید شخصی سازی شده خودش و دیگر هیچ شاهکاریه این تبلت های آمازون ..............

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    یعنی احتمالش هست این همون تبلت ۵۰ دلاری باشه اگر آره که عالیه به نظرم ، اما خداییش قیافش نمیخوره این باشه

  • SINA
    SINA | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    من خودم تبلت داشتم ولی دادم به داداشم بابا خیلی چرته تبلت

  • متین
    متین | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    یکم حاشیه ها زیاده که تو تبلت اتفاقا خوبه!!اما اون برند گنده امازون پشتش دیگه توچیه دیزاینی نداره^_^ طرف گذاشته بوده رو اخرین فونت!!

مطالب پیشنهادی