ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در جستجوی طلا؛ معرفی بازی Westbound: Gold Rush

شاید هیچ کدام از ما در طول زندگی آنقدر خوش شانس نبوده ایم که صاحب یک معدن طلا باشیم، اما حداقل در عالم بازی ها می توانیم لذت داشتن چنین معدنی را تجربه کنیم. بازی Westbound: Gold Rush ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

شاید هیچ کدام از ما در طول زندگی آنقدر خوش شانس نبوده ایم که صاحب یک معدن طلا باشیم، اما حداقل در عالم بازی ها می توانیم لذت داشتن چنین معدنی را تجربه کنیم. بازی Westbound: Gold Rush شما را وارد یک ماجراجویی پرفراز و نشیب برای جستجوی طلا در غرب وحشی خواهد کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

داستان Westbound: Gold Rush از یک بیابان بی آب و علف آغاز می شود؛ جایی که برای کاراکتر اصلی که شما باشید، در حین جستجوی طلا حادثه بدی پیش می آید و در این بیابان بکر و رمزآلود ماندگارتان می کند.

Westbound 2

حالا که در بیابان گیرافتاده اید، باید از این نقطه محلی برای زندگی بسازید تا بتوانید به جستجوهایتان برای طلا ادامه دهید. همانطور که از تصاویر بازی هم پیداست، در Westbound با گیم پلی ای مشابه بازی های مزرعه داری مواجهید؛ با این تفاوت که تمرکز بازی بر بدست آوردن طلاست.

در نقشه بکر و پهناور بازی می توانید برای هدف اصلی که بدست آوردن طلاست، اهداف فرعی دیگری مثل مزرعه داری و داد و ستد با اهالی منطقه را هم دنبال کنید. اما همه چیز در دنیای Westbound نهایتا به طلا ختم می شود و تمام کارهای دیگر صرفا بهانه ای هستند تا برای احداث معادن درآمد داشته باشید.

مثل بازی های مزرعه داری، مراقبت از گیاهان و تأمین آب در این بازی هم در دست شماست که اگر از آن غافل شوید، با نوتیفیکشن های بازی مواجه خواهید شد. متأسفانه نبود امکان غیر فعال کردن این اعلان ها یکی از ایرادات بازی است که گاهی بسیار آزاردهنده می شود.

با این حال اگر به بازی های مزرعه داری علاقه مندید اما حوصله سر زدن به آنها را ندارید، شاید Westbound با سطح وظایف کمتر و موضوع جالب ترش بتواند سرگرمی خوبی برای آخر هفته هایتان باشد.

Westbound: Gold Rush

Westbound: Gold Rush

سازنده: .Rockyou Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 38.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی