ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی برادران وارنر پروژه ای 10 ساله برای بازی بزرگ بعدی اش در سر دارد

کمپانی برادران وارنر سالی رویایی را پشت سر گذاشت. نشر عناوینی چون «بتمن: آرکام نایت»، «سرزمین میانه: سایه موردور» و «مورتال کامبت 10»، تنها بخشی از موفقیت‌های این شرکت در طول دوازده ماه اخیر بودند. ...

امیر گلخانی
نوشته شده توسط امیر گلخانی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

کمپانی برادران وارنر سالی رویایی را پشت سر گذاشت. نشر عناوینی چون «بتمن: آرکام نایت»، «سرزمین میانه: سایه موردور» و «مورتال کامبت 10»، تنها بخشی از موفقیت‌های این شرکت در طول دوازده ماه اخیر بودند. حال به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا موفقیت‌های خود را در سال‌های آینده نیز به مانند این بازه زمانی تکرار کند.

طی روزهای اخیر گزارش‌های متعددی از آغاز به کار روی یک پروژه سری در کمپانی برادران وارنر به گوش می‌رسد؛ گزارشاتی که نولان نورث با مصاحبه اخیر خود مهر تائیدی بر تمامی آن‌ها زد.

نورث که پیش از این با صداپیشگی شخصیت نیتن دریک در سری بازی‌های «آنچارتد» به شهرت رسید و در حال حاضر نیز روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد، در مصاحبه خود مدعی شد که پروژه بعدی برادران وارنر تا ده سال آینده، او را درگیر خود خواهد نمود.

نورث اطلاعات بیشتری در رابطه با این عنوان فاش نکرد؛ اما اگر شایعات به حقیقت بدل شوند تا پیش از پایان سال مالی کنونی شاهد رونمایی از این پروژه پر سر و صدا خواهیم بود. به نظر شما این پروژه چه خواهد بود؟ پروژه ی بعدی استودیو راک استدی یا نسخه دوم سایه موردور؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    ۱۰ سال ؟
    چه حوصله ای دارن
    اما وقتی پول پارو کنن خستگیشون در میره

  • پیمان
    پیمان | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    گوگل و کمک به پناهجویان
    http://bayanbox.ir/info/7877761548787676292/Google

مطالب پیشنهادی