ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری که ظاهر تلفن هوشمند LG Class را نشان می دهند

روز گذشته صفحه ی فیس بوک ال جی الکترونیکس تیزری از تلفن هوشمندی را به نمایش درآورد که گفته می شود نام LG Class را یدک می کشد و در آینده ای بسیار نزدیک به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

روز گذشته صفحه ی فیس بوک ال جی الکترونیکس تیزری از تلفن هوشمندی را به نمایش درآورد که گفته می شود نام LG Class را یدک می کشد و در آینده ای بسیار نزدیک به کاربران معرفی خواهد گشت.

هنوز مشخص نیست که محصول یاد شده قرار است به بازارهای جهانی بیاید یا عرضه اش صرفاً به کره جنوبی محدود می شود و ضمناً نمی دانیم که با موبایلی فلزی طرف هستیم یا کماکان شاهد بدنه ای پلاستیکی با طرح فلز خواهیم بود.

اما امروز چند عکس از ماکتی بر مبنای همین اسمارت فون منتشر شده اند، که جزئیات بهتری را در موردش نشان می دهند و تصور دقیق تری را از آن در ذهن ما پدید می آورند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اکنون منابع مختلف بر حسب اطلاعاتی که به شیوه های گوناگون کسب کرده اند باور دارند LG Class دارای شماره مدل LG-H740 است، که در صورت صحت این موضوع باید یادآور شویم قبلاً موبایلی با همین شماره مدل در پایگاه داده ی GFXBench رویت گشته.

اطلاعات دیتابیس مذکور نیز می گویند با دیوایسی دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی (تصاویر جدید این موضوع را نقض کرده و به صفحه نمایش ۵ اینچی اشاره دارند)، چیپست ۱.۵ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۶۱۵، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی به همراه اندروید ۵.۱.۱ طرف هستیم.

نکته ی جالب اینکه کمپانی کره ای در دستاورد میان رده تازه اش قدری از سبک و سیاق معمول خود فاصله گرفته و به نظر می آید قصد دارد بدین طریق بازخوردها را در مورد این شیوه ی جدید دریافت نموده و در صورت مثبت بودن شان به شکل گسترده تری از آن بهره بگیرد.

تا ۲۱ سپتامبر مصادف با ۳۰ شهریور، روزی که ذکر می شود LG Class رونمایی خواهد گشت زمان زیادی باقی نمانده و لذا باید تا آن موقع و مشخص شدن واقعیت قدری منتظر بمانیم.

LG-Class

LG-Class (1)

LG-Class (2)

LG-Class (3)

LG-Class (4)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Behrooz_sayyar
    Behrooz_sayyar | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

    حتی از توی عكس واضحه كه جنسش از فلز نیست
    منو یاد طراحی مدل های جاوا ال جی سالهای قبل میندازه مخصوصا این

    http://www.clickbd.com/global/classified/item_img/653803_0_original.jpg

  • مهمان ناخوانده
    مهمان ناخوانده | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    واسه یه میان رده. طراحی عالی داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی