ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن گوگل با ظاهر اندروید مارشمالو و قابلیت Now on Tap بروزرسانی شد

گوگل مدتی پیش اعلام کرده بود که قابلیت Now on Tap را به نسخه های پیش نمایش اندروید M نخواهد آورد، بنابراین انتظار مشاهده آن را تا پیش از عرضه اندروید مارشمالو نداشتیم. اما به نظر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

گوگل مدتی پیش اعلام کرده بود که قابلیت Now on Tap را به نسخه های پیش نمایش اندروید M نخواهد آورد، بنابراین انتظار مشاهده آن را تا پیش از عرضه اندروید مارشمالو نداشتیم. اما به نظر می رسد که غول موتورهای جستجو در تصمیمش تجدید نظر کرده است.

جدیدترین بروزرسانی اپلیکیشن گوگل (نسخه 5.3) به تازگی منتشر شده که در آن در کنار رابط کاربری بروزشده برای لانچر Google Now، قابلیت Now on Tap نیز مشاهده می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

این نسخه بروز شده روی هر گجت مبتنی بر اندروید 4.4 و بالاتر قابل نصب است. اما اگر از تسترهای پیش نمایش سوم اندروید مارشمالو نبوده اید، قادر به مشاهده تغییرات جدیدش نخواهید بود.

اگر کاربرد Now on Tap را فراموش کرده اید، بگذارید یادآوری کوچکی از آن داشته باشیم. قابلیت یادشده به شما اجازه می دهد تا بدون بستن اپلیکیشن ها، بتوانید به جستجوی اطلاعات مفید درباره محتوای آنها بپردازید.

Now on Tap 1

به عنوان مثال، اگر از دوستتان ایمیلی با موضوع رفتن به سینما و مشاهده یک فیلم خاص دریافت کرده باشید، کافیست تا مدتی انگشت خود را روی دکمه خانه نگه دارید تا به اطلاعات کاملی در مورد آن فیلم دسترسی یابید. به غیر از این، با Now on Tap می توانید به اطلاعات دیگری در مورد مکان ها، موزیک و هر چه گوگل قادر به جستجوی آنهاست دسترسی پیدا کنید.

در بروزرسانی جدید اپلیکیشن گوگل یک سری تغییرات ظاهری را هم در لانچر Google Now مشاهده خواهید کرد. منوی اپلیکیشن ها و فهرست ویجت ها همانند اندروید مارشمالو، حالا به طور عمودی جابجا می شوند. این نسخه بروز شده را می توانید از گوگل پلی یا به طور مستقیم از این لینک دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • علی
    علی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    دوستان این قابلیت در ایران دردسترس نیست

  • MEHRAN
    MEHRAN | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    دانلود کردم ولی متاسفانه اجرا نشد! :(
    متاسفاقه قضیه این تستر پیش نمایش نسخه مارشمالو رو متوجه نشدم

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    از وقتی سرچ گوگل رو آپدیت کردم دیگه آب و هوای home رو اتوماتیک نمیگه... امیدوارم با آپدیت لانچر این ویژگی دوباره برگرده.

  • MKGH
    MKGH | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    این منوش که عمودی شده خیلی عالیه. هم قشنگتره و هم کاربردی تر

مطالب پیشنهادی