ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نصب iOS 9 برای برخی کاربران با مشکل مواجه شده است

iOS 9 بعد از مدت ها انتظار منتشر شد و کاربران از دیشب قادر بودند تا آپدیت را روی دستگاه های همراه خود نصب کنند. متاسفانه به نظر می رسد که تعداد گسترده ای کاربران ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

iOS 9 بعد از مدت ها انتظار منتشر شد و کاربران از دیشب قادر بودند تا آپدیت را روی دستگاه های همراه خود نصب کنند. متاسفانه به نظر می رسد که تعداد گسترده ای کاربران در مرحله نصب نرم افزار دچار مشکل شده اند.

زمانی که کاربران می خواهند نسبت به دانلود نرم افزار اقدام کنند، پیام Software Update Failed به نمایش در می آید. در نتیجه کاربر اصلا قادر به دانلود iOS 9 نیست و تاکنون نیز راه حلی برای آن مشخص نگردیده.

گویا تقاضای بالا برای دانلود از سرورهای اپل، شرکت را با مشکل مواجه کرده و کاربران باید اندکی منتظر بمانند و هر از چند گاهی نسبت به دانلود آپدیت اقدام کنند تا شاید از مانع گذر کنند. مسئله دیگر نیز می تواند مربوط به باگ خاصی باشد که کاربر را از دانلود منع می کند.

البته، اگر آپدیت را از طریق آیتونز نصب شده روی کامپیوتر خود دانلود کرده باشید، مشکلی در نصب آن نخواهید داشت. نصب مستقیم از طریق موبایل اندکی مشکل آفرین خواهد بود. حجم این آپدیت یک گیگابایت خواهد بود و اندکی فضا درون حافظه داخلی دستگاه تان آزاد خواهد کرد.

iOS
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (212 مورد)
  • نادیا
    نادیا | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    سلام. من با آپدیت گوشیم به 9.3.1 نیمی از عکس هام حذف شدن. دلیلش چیه؟ راه حلی براش هست؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی