ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در یک دادگاه دیگر سامسونگ را شکست داد؛ کره ای ها مجبور به تغییر می شوند

دعوای حقوقی چهار ساله اپل و سامسونگ هنوز ادامه دارد و وکلا همچنان قصد گرفتن دلارهای بیشتر از کمپانی رقیب را هدف کاری خود قرار داده اند. در دادگاه اخیری که بر سر مسائلی خاص ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

دعوای حقوقی چهار ساله اپل و سامسونگ هنوز ادامه دارد و وکلا همچنان قصد گرفتن دلارهای بیشتر از کمپانی رقیب را هدف کاری خود قرار داده اند. در دادگاه اخیری که بر سر مسائلی خاص برگزار شد، وکلای اپل توانستند ادعای خود را به اثبات رسانده و یک قدم از سامسونگی ها جلوتر افتند.

نتیجه ی این دادگاه، حذف برخی از ویژگی های موجود در تلفن های همراه سری گلکسی است و سامسونگ باید در تلفن های جدیدش پتنت های اپل را حذف کند. اتوکارکت، کویک لینک و اسلاید تو آنلاک که همگی برای اولین بار توسط اپل پا به دنیای تکنولوژی گذاشتند، حالا باید از تمامی تلفن ها و تبلت های سامسونگ حذف شوند.

در هر صورت نتیجه دادگاه کمکی به حل اختلاف دیرینه دو شرکت نخواهد کرد و صرفا کاربران را از داشتن ویژگی های بهتر محروم می کند. به هر حال، این ترفند حقوقی به اپل اجازه خواهد داد تا قیمت فروش پتنت های خود به سامسونگ را یک بار دیگر بالا ببرد.

سامسونگ اما همچنان در پی بازپس گیری حقوق خود است و سعی دارد با به اشتراک گذاشتن نتیجه ی این دادگاه و پرسیدن نظر دیگر قضات فدرال، از صحت تصمیم گیری مطمئن شود. اما تا اینجای کار، سامسونگ یک دادگاه دیگر از اپل عقب افتاد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (45 مورد)
  • nima
    nima | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

    اینا همش کپی هستن اپل خودش فقط داره با کپی کردن محصولات رو تولید میکنه پس نباید عقده ای بازی در بیارهApple pencil و smart keyboard و multi window

    • nima
      nima | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

      اصلاح میکنم multi tasking

  • nima
    nima | ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

    چرا این قدر قسمت نظرات خراب شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی